برگزاری جشن بزرگ «نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(ع)» در پارس‌آباد
کد خبر: 3857072
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

برگزاری جشن بزرگ «نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(ع)» در پارس‌آباد

گروه فرهنگی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان پارس‌آباد گفت: جشن بزرگ «نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(ع)» با حضور اقشار مختلف مردم فردا، 23 آبان‌ماه در شهرستان پارس‌آباد مغان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ «نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(ع)» در پارس‌آبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، یوسف روزگاری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان پارس‌آباد، عصر امروز، 22 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشن بزرگ «نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(ع)» در شهرستان پارس‌آباد مغان با هنرمندی مجریان و عوامل شبکه دو سیما برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این جشن افزود: جشن بزرگ نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) در شهرستان پارس‌آباد روز ۲۳ آبان ماه و در سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد مغان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌گردد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: در جشن بزرگ نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) پارس‌آباد عوامل و مجریان برنامه کوی محبت شبکه دو سیما نیز هنرمندی می‌کنند.

روزگاری بیان کرد: برنامه کوی محبت برای نخستین بار در یکی از شهرستان‌های کشور تولید و ضبط می‌شود و تاکنون فقط در مراکز استان‌ها تولید می‌شد و شهرستان پارس‌آباد مغان به عنوان الگو به سبب تجمع عظیم مردم حسینی این دیار در محرم و حمایت بی‌نظیر مردم منطقه از موکب فاطمه الزهرا(س) پارس‌آباد در شهر کربلا معرفی می‌شود.

وی اظهار کرد: قرار است در این مراسم یکی از بازیگران مشهور کشور که در سریال‌های تاریخی به ایفای نقش پرداخته به عنوان میهمان ویژه حضور یابد که این برنامه از شبکه دو پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha