تولید چندین محتوای دیجیتالی با موضوعات دینی در استان اردبیل
کد خبر: 3856618
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

تولید چندین محتوای دیجیتالی با موضوعات دینی در استان اردبیل

گروه فرهنگی- مسئول مرکز استانی سازمان سراج در اردبیل از تولید چندین محتوای دیجیتالی با موضوعات دینی در استان اردبیل خبر داد و گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و همت مرکز استانی سازمان سراج جلسات آموزش سواد فضای مجازی برای اقشار مختلف مردم برگزار شده است.

تولید چندین محتوای دیجیتالی با موضوعات دینی در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مسئول مرکز استانی سازمان سراج در اردبیل، صبح امروز، 21 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: فعالان مومن و انقلابی فضای مجازی استان اردبیل در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند و در این راه از هیچ کوششی نمی‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌ها و مشارکت‌های سازمان سراج با نهاد‌های فرهنگی در استان اردبیل افزود: سازمان سراج با ارتباط و همکاری نهاد‌های فعال فرهنگی کشور در راستای حمایت از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در فضای مجازی از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کند.

رضایی از تولید چندین محتوای دیجیتالی با موضوعات دینی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: تولید نرم‌افزار واقعیت افزوده بزرگان دینی استان و بازی مشاهیر استان از مصادیق بارز همکاری استانی مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج و کانون‌های فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.

مسئول مرکز استانی سازمان سراج در اردبیل بیان کرد: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و همت مرکز استانی سازمان سراج در نقطه نقطه استان جلسات آموزش سواد فضای مجازی برای اقشار مختلف مردم برگزار شده است و در تمام کشور با همکاری کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و دیگر موسسات و همت سازمان سراج نیز برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: از طرف فعالان جوان و مومن انقلابی فضای مجازی و رسانه استان اعلام آمادگی می‌کنیم که آماده‌ایم در راستای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی و منویات امام و رهبری در فضای مجازی و رسانه از هیچ کوشش و همکاری‌ای دریغ نکنیم و کمک حال دوستان باشیم.

انتهای پیام
captcha