تفکر انقلابی انتقادی بیشتر از هر جریانی به درد کشور می‌خورد
کد خبر: 3856453
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

تفکر انقلابی انتقادی بیشتر از هر جریانی به درد کشور می‌خورد

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: امروزه نیاز به تفکر انقلابی انتقادی داریم و مسیر و جریانی که بیشتر به درد این مملکت می‌خورد تفکر انقلابی انتقادی است، چرا که کمبود‌ها و کاستی‌ها در این نوع تفکر مشخص و رفع می‌شوند.

تفکر انقلابی انتقادی بیشتر از هر جریانی به درد کشور می‌خوردبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، عصر امروز، 20 آبان‌ماه در حاشیه نشست بررسی پروژه نفوذ که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: خط رهبری و اطاعت از ولایت در مقابله با دسیسه‌های دشمن کاملا کارساز است.

وی تصریح کرد: در واقع اگر پشتیبان ولایت و رهبری باشیم و در این خط حرکت کنیم تمام راه‌های نفوذ دشمن بسته می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: امروزه نیاز به تفکر انقلابی انتقادی داریم و مسیر و جریانی که بیش‌تر به درد این مملکت می‌خورد تفکر انقلابی انتقادی است چرا که کمبود‌ها و کاستی‌ها در این نوع تفکر مشخص و رفع می‌شوند.

رسولی گفت: دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی پروژه نفوذ انجام داده و مردم انقلابی کشور باید هوشیاری بیش‌تری را در خصوص دسیسه‌های دشمن داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم همواره با وجود کمبود‌ها در صحنه‌های مختلف حاضر شده‌اند، ولی اینکه عده‌ای با شعار‌های بیهوده مسؤولیت ارگانی را برعهده گرفته ولی در عمل اشرافی‌گری را پیش بگیرند چیزی نیست که جامعه اسلامی به آن احتیاج داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: امروز نیاز جامعه حل مشکلات مردم و امیدآفرینی واقعی است نه اینکه امیدآفرینی در سخن بوده و فقط شعار باشد.

انتهای پیام
captcha