ورود فکرهای جدید تحول در دانشگاه‌ها را به دنبال دارد
کد خبر: 3856086
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

ورود فکرهای جدید تحول در دانشگاه‌ها را به دنبال دارد

گروه اجتماعی- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: در دانشگاه و واحد‌ها باید فکر‌های جدید وارد شود تا تحول اساسی و مهم به وجود آید.

ورود فکرهای جدید تحول در دانشگاه‌ها را به دنبال داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، ظهر امروز، 19 آبان‌ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان اردبیل، اظهار کرد: مدیران در دانشگاه باید از توان فکری بالایی برخوردار باشند و هر اندازه مسئولیت بیشتری داشته باشند به‌همان اندازه باید توانایی مدیریت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف سنگین مدیران، انتخاب افراد برای مسئولیت‌ها و چارت‌های اداری است و باید مدیران به پاک بودن و تناسب شغلی و کاردانی و محبوبیت و مقبولیت افراد همراه با سیاست‌های کلی دانشگاه در زمان معین توجه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ادامه داد: افراد منتخب باید ارزشی و انقلابی باشند و ولایتمداری جزء اصول اولیه انتخاب‌ها در نظر گرفته شود.

رسولی به اهمیت دبیرخانه هیأت امنای استانی اشاره کرد و افزود: دبیرخانه نقش ارزیابی دارد و بین واحد‌ها و سازمان پل ارتباطی است.

وی با تاکید بر بحث شبکه‌سازی به مفهوم هم‌افزایی بین واحد‌هابیان کرد: در دانشگاه و واحد‌ها باید فکر‌های جدید وارد شود تا تحول اساسی و مهم به وجود آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به ایده‌ جدید معاونت آموزشی واحد اردبیل گفت: انتخاب مدیر گروه‌های استانی می‌تواند در فعالیت‌های کارآفرین، پژوهشی و آموزشی تاثیرگذار باشد و باعث یکپارچگی و تقویت گروه‌ها شود.

رسولی یکپارچه‌سازی و هم‌افزایی بین واحد‌های استان را از وظایف دبیرخانه هیأت امنای استان برشمرد و افزود: واحد‌ها باید در جهت‌دادن صحیح به هیأت علمی و درگیر کردن منافع آنان و ارائه‌ی دورنمای روشن کوشا باشند و اساس کار، تبدیل‌شدن به دانشگاه مسئله‌گرا و کارآفرین است.

در این مراسم سیدسعید هاشمین به جای بهنام آزادی به عنوان سرپرست جدید دبیرخانه هیأت امنای استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام
captcha