رسیدگی به مسائل و مشکلات درمانی و مشکلات استخدامی ایثارگران
کد خبر: 3852136
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

رسیدگی به مسائل و مشکلات درمانی و مشکلات استخدامی ایثارگران

گروه اجتماعی- مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران گفت: در سال‌های اخیر رسیدگی به مسائل و مشکلات درمانی و مشکلات استخدامی ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان با جدیت مورد توجه بوده است.

رسیدگی به مسائل و مشکلات درمانی و مشکلات استخدامی ایثارگرانبه گزارش ایکنا از اردبیل، رحیم صدقیان، مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران، ظهر امروز، یکم آبان‌ماه در جلسه هم‌اندیشی با ایثارگران اداره کل میراث فرهنگی اردبیل، اظهار کرد: از جمله کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعال شده و هر سه ماه یک بار با تشکیل جلسه تمامی مسائل مرتبط با تکریم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال می‌کند.

وی افزود: ۳۴۰۰ شهید در استان اردبیل شناسایی شده است که برگزاری یادواره‌ها در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار بررسی می‌شود؛ در سال‌های اخیر اکثر یادواره‌ها مربوط به شهدای بسیجی و سپاهی بود.

مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران با یادآوری برگزاری یادواره یک هزار و ۲۰۰ شهید ارتش در سال ۹۶ اظهار کرد: علاوه بر این کارگروه مناسب‌سازی شهری نیز با هدف مناسب‌سازی ساختمان‌ها جهت استفاده معلولان و جانبازان فعال شده است.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول این کارگروه گفت: به ویژه مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری، سرویس‌های بهداشتی، باجه‌های تلفن و دستگاه‌های ام تی‌ای بانکی در این کارگروه عملیاتی شده است.

صدقیان به فعالیت شورای مشورتی خانواده شهدا و جانبازان اشاره کرد و گفت: در پی تشکل جلسات این شورا نیز مسائل مهم و ضروری پیرامون نیازمندی خانواده شهدا و جانبازان به استاندار اردبیل و سایر مسئولان استانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران به فعالیت شورای هماهنگی ایثارگران اشاره کرد و افزود: همچنین در سال‌های اخیر رسیدگی به مسائل و مشکلات درمانی و مشکلات استخدامی ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان با جدیت مورد توجه بوده است.

وی به اجرای مستمر طرح تکریم و دیدار خانواده ایثارگران و شهدا اشاره کرد و گفت: در این مورد هر دو هفته یک بار به همراه استاندار اردبیل این دیدار انجام می‌شود.

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حفظ منافع ملی در سایه تکریم ایثارگران و شهدا امکان‌پذیر است، این مهم را وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی دانست.

وی با تاکید به اینکه تکریم ایثارگران و آزادگان یک وظیفه اخلاقی است اظهار کرد: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در خدمت‌رسانی و برطرف کردن مشکلات ایثارگران تمامی امکانات دستگاه اجرایی را به‌کار گیرند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به موفقیت‌های کسب شده این اداره کل در سال‌های اخیر افزود: رشد سفر گردشگران، کسب رتبه نخست در بین ۳۱ استان، رشد کمی و کیفی پروژه‌ها و برنامه‌های اداره کل در سایه حمایت و تلاش مجموع کارکنان حاصل شده است.

فلاحی افزود: در چنین شرایطی که دولت تدبیر و امید تمامی تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به‌کار گرفته بزرگ‌ترین خیانت، سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم است و باید نسبت به انعکاس اقدامات اهتمام داشت.

انتهای پیام
captcha