برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان جنابت‌های استکبار جهانی را افشا می‌کند
کد خبر: 3851720
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان جنابت‌های استکبار جهانی را افشا می‌کند

گروه اجتماعی- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان جنایت‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع از حاکمیت جمهوری به نمایش گذاشته خواهد شد.

برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان جنابت‌های استکبار جهانی را افشا می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، صبح امروز، ۳۰ مهرماه در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی اردبیل، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه آمادگی‌های لازم به منظور برنامه ریزی و برگزاری مناسب مراسمات است.

وی گفت: برنامه‌های این هفته دانش‌آموزمحور برگزار می‌شود و تشکل‌های دانش‌آموزی، بویژه بسیج دانش‌آموزی که در اکثر مدارس حضور فعال دارند، در برگزاری مراسم این هفته نقش محوری ایفا خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در صدد آن هستیم که مدیران مدارس و معلمان هدایت و راهبری مراسمات هفته بسیج دانش‌آموزی را بر عهده بگیرند.

ناصری با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: با بهره‌گیری از ساحت این سند تحول که بر ما تکلیف می‌کند در حوزه سیاسی، اجتماعی نیز در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نقش جدی داشته باشیم، تمرکز ما بر این موضوع جزو برنامه‌های ما است تا دانش‌آموزان ما تحلیل روشنی از تحولات سیاسی داخلی و خارجی و بین‌المللی در خصوص جمهوری اسلامی ایران و مواضع آن داشته باشند.

وی ادامه داد: همه این برنامه‌ها منتهی می‌شود به راهپیمایی باشکوه روز ۱۳ آباد که مصادف است با روز تسخیر لانه جاسوسی، فلذا در روز ۱۳ آبان با برگزاری یک راهپیمایی بسیار باشکوه اراده ملت، دانش‌آموزان، نسل جدید و فرهنگیان برای افشاگری جنایت‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع از حاکمیت جمهوری به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ملت ایران و اقشار مخلف ملت ایران در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حاضر می‌شوند تا به جهانیان اعلام کنند که همیشه در کنار مقام معظم رهبری و مدیران عالی حاکمیت جمهوری اسلامی، راه امام راحل را به صورت مصمم و جدی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام
captcha