گلزار شهدای اردبیل ساماندهی می‌شود
کد خبر: 3850188
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

گلزار شهدای اردبیل ساماندهی می‌شود

گروه اجتماعی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل  گفت: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز 234 گلزار مطهر شهدا ساماندهی شده و مجتمع ایثار اردبیل نیز تکمیل می‌شود.

گلزار شهدای اردبیل ساماندهی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، ظهر امروز، 23 مهرماه در بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل، اظهار کرد: اتمام کار احداث پروژه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل و تکمیل و بهره‌برداری از آن از جمله پروژه‌هایی بوده که مورد تاکید است و با توجه به این مهم تلاش می‌کنیم تا اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تامین کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و طرح‌های عمرانی در دست اجرای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: با توجه به اینکه این پروژه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار بوده اجرای کیفی و مناسب این طرح‌ها و تلاش برای بهره‌برداری از آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از قول مساعد برای تخصیص اعتبار در راستای مرمت و ساماندهی 234 گلزار مطهر شهدا در استان خبر داد و افزود: شهدای والامقام دین بزرگی بر گردن ما دارند و باید تلاش کنیم تا در راستای معرفی اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این بازدید اظهار کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل در زمینی به مساحت پنج هکتار و 14 هزار متر مربع با هزینه 21 میلیارد تومان در حاشیه منطقه گردشگری شورابیل در حال ساخت است.

یاسر شاهی با بیان اینکه فاز نخست این مجمتع یعنی استخر و سالن ورزشی در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است، گفت: برای اتمام فاز دوم و پایان  کار احداث این پروژه 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر تامین اعتبار شود در طول یک سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در مورد ساماندهی گلزار مطهر شهدای بهشت فاطمه(س) بیان کرد: کار ساماندهی و مرمت گلزارهای مطهر شهدا از دیگر امور عمرانی مهم بنیاد است که در صورت تامین اعتبارهای مورد نیاز روند کار تسریع می‌شود.

انتهای پیام
captcha