اعلام فراخوان انتخاب پایان‌نامه‌های برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
کد خبر: 3849844
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

اعلام فراخوان انتخاب پایان‌نامه‌های برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

گروه دانشگاه ــ نهمین فراخوان برای انتخاب رساله و پایان‌نامه‌های برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منتشر شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ این مرکز با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی به پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، همزمان با برگزاری نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، از رساله و پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از داوری با اهدای جوایز نقدی قدردانی می‌کند.

بر این اساس، آن دسته از دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و معادل حوزوی واجد شرایط و یا آن دسته از دانشجویان دانشگاهی و طلاب حوزه‌های علمیه که موضوع رساله و پایان‌نامه آن‌ها در زمینه پیشرفت بوده و در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ دفاع شده و تمایل دارند رساله یا پایان‌نامه آنان در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارزیابی شود، می‌توانند از طریق سامانه، به نشانی http://olgou.ir ثبت‌نام و آمادگی خویش را اعلام کنند.

رساله‌ها و پایان‌نامه‌هایی که در فرآیند داوری اولیه پذیرش می‌شوند، در نمایشگاه روز برگزاری کنفرانس، در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار خواهند گرفت. همچنین از نویسندگان رساله‌ها و پایان‌نامه‌هایی که در فرآیند داوری نهایی به عنوان اثر برتر انتخاب شوند در روز برگزاری کنفرانس با اهدای جوایز نقدی قدردانی می‌شود.
 
آخرین مهلت ارسال اطلاعات پایان‌نامه و رساله، ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال آینده،‌ تعیین شده است.
انتهای پیام
captcha