اعزام ۱۱ گروه جهادی از اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور
کد خبر: 3849521
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

اعزام ۱۱ گروه جهادی از اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اعزام ۱۱ گروه جهادی به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به این مناطق تداوم می‌یابد.

تداوم اعزام گروه‌های جهادی اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور//انتشار//به گزارش ایکنا از اردبیل، علی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، صبح امروز، 21 مهرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده کشور از جمله برنامه‌هایی بوده که امسال توسط بسیج سازندگی دنبال می‌شود و در این راستا گروه‌های جهادی به این مناطق اعزام می‌شود تا در زمینه سازندگی در این مناطق اقدام کنند.

وی با اشاره به اعزام ۱۱ گروه جهادی توسط بسیج سازندگی به مناطق سیل‌زده کشور بیان کرد: هر کدام از گروه‌های جهادی اعزامی به منطقه سیل‌زده معمولان به مدت ۱۵ روز در این مناطق مستقر شده و اقدام به عملیات عمرانی و بازسازی در این مناطق می‌کنند که خدمات عمرانی مناسبی توسط این گروه‌ها در مناطق سیل‌زده ارائه شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از تداوم اعزام گروه‌های جهادی به بخش معمولان خبر داد و گفت: با خدماتی که این گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده معمولان انجام داده‌اند شاهد جلب رضایت مردمی از این خدمات و اقدامات هستیم که تلاش و جدیت بر تداوم و افزایش خدمات‌رسانی در راستای عمران و آبادانی در این مناطق است.

پیرجاهد با تأکید بر تداوم کمک‌های مردمی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق سیل‌زده و عمران و آبادانی در این مناطق تصریح کرد: با توجه به تداوم فعالیت‌های عمرانی بسیج سازندگی در مناطق سیل‌زده انتظار می‌رود مردم کمک‌های نقدی خود برای تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای عمران و بازسازی در این مناطق را به دفتر بسیج سازندگی نواحی مقاومت بسیج استان پرداخت کنند تا در این زمینه هزینه شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در کنار کارکنان بنیاد مسکن استان که در بخش معمولان اقدامات عمرانی انجام می‌دهند، گروه‌های جهادی نیز حضور یافته و با مشارکت دو نهاد جلوه‌ای از جهاد همبستگی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام
captcha