اعزام ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری از اردبیل به مرز خسروی
کد خبر: 3849216
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

اعزام ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری از اردبیل به مرز خسروی

گروه اجتماعی ــ شهردار اردبیل گفت: ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری از اردبیل برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین به مرز خسروی اعزام شد.

43 دستگاه اتوبوس شهری اردبیل برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین اعزام شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل، صبح امروز، ۲۰ مهرماه در جریان اعزام اتوبوس‌های شهری اردبیل، اظهار کرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس شهری از اردبیل به مرز خسروی با هدف خدمات‌دهی به زائرین کربلا اعزام شده‌اند که این اتوبوس‌ها پس از انتقال زائران اربعین به مرز، در مدت ۱۰ روز برای خدمات‌دهی به زائرین حسینی در مرز خسروی مستقر می‌شوند تا سرویس‌دهی لازم را انجام دهند.

وی در خصوص برپایی موکب اربعین حسینی گفت: موکب شهرداری اردبیل، مجهز به غرفه، نمازخانه، وضوخانه و چشمه سرویس بهداشتی بوده و در مرز خسروی در مسیر رفت زائران جهت پذیرایی و خدمت‌رسانی به عاشقان و زائران حسینی ایجاد و مستقر شده است و خدمات ارایه خواهند کرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه عمده هزینه‌های موکبی که شهرداری اردبیل در قصر شیرین برای خدمت به زائران حسینی برپا کرده است توسط کارکنان شهرداری اردبیل تامین شده است، افزود: همه ساله همزمان با چهلمین روز از شهادت اباعبدالله الحسین(ع)  شهرداری اردبیل فی سبیل‌الله در خدمت زائران حسینی بوده و به این زائران خدمات ارایه می‌کند.

لطف‌اللهیان از ارائه خدمات به زائران جمهوری آذربایجان در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: با استقرار موکبی در امامزاده سیدصدرالدین اردبیل ما عهده‌دار پذیرایی، اسکان و توزیع بسته‌های فرهنگی برای زائران کربلا هستیم که از چند روز پیش این کار شروع شده و در هفته پیش رو نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha