اولویت‌های سپاه در کشور؛ محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و توسعه پایدار
کد خبر: 3848946
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

اولویت‌های سپاه در کشور؛ محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و توسعه پایدار

گروه اجتماعی_ فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان اردبیل خبر داد و گفت: از مهمترین اولویت‌های سپاه محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و توسعه پایدار به ویژه در مناطق محروم کشور است.

اولویت‌های سپاه در کشور؛ محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و توسعه پایداربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز، ۱۸ مهرماه، در آیین افتتاح فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، از افتتاح ۵۶۱ طرح محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۲۷ طرح توسط بسیج سازندگی و ۱۳۴ طرح نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در روستا‌ها و نقاط محروم استان اردبیل اجرا شده است.
وی با بیان اینکه ۱۶۵ طرح دیگر در نقاط محروم استان اردبیل در حال اجرا است، افزود: امیدواریم امسال طرح‌های محرومیت زدایی بیشتری در این استان اجرا و به بهره‌برداری رسد.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ساخت و تکمیل مسجد، احداث و تکمیل غسالخانه، اجرای طرح هادی روستایی، ساخت خانه محروم، احداث و بهسازی راه روستایی، احداث مدرسه، ساخت خانه بهداشت و لوله‌کشی گاز از جمله این طرح‌ها است.
سلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود، همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات آن‌ها در تمامی زمینه‌ها تلاش می‌کند.
وی بیان کرد: محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و توسعه پایدار به ویژه در نقاط محروم از اولویت‌های فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از حمایت‌های مسئولان دولتی در رفع محرومیت از مناطق محروم، افزود: هدف همه باید خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم و ستمدیدگان باشد.
سلامی اظهار کرد: شاید اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح‌ها در مناطق محروم و روستایی زیاد بالا نباشد، اما ارزش آن‌ها بسیار زیاد می‌باشد چرا که اعداد و ارقام و کمیت در محضر خدا زیاد مهم نیست بلکه آنچه مهم است نیت خالص و کیفیت است.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، در سخنرانی‌های متعدد عمومی و دیدار با مسئولان مختلف بر رفع مشکلات اقشار محروم جامعه و رفع محرومیت از کشور تأکید داشتند و برای همین باید آستین‌ها را بالا زد و با وحدت و همدلی تمامی مسئولان و مردم و با کار جهادی محرومیت را از نقاط مختلف کشور برطرف کرد.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: لباس سبز سپاه لباس خادمی است و مشکلات بسیار کوچک، اما مهمی برای مردم است که با همت، غیرت و همدلی با مسئولان رفع شدنی است.

255 پروژه خاتم در کشور فعال است

سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نیز در این آیین گفت: این قرارگاه ۴۹ طرح عمرانی، چون سدسازی، انتقال آب و جاده سازی را در استان اردبیل اجرا کرده و به بهره برداری رسانده است.
وی بیان کرد: تاکنون با تمام کمبود‌ها و کم و کاستی‌ها ۲۵۵ پروژه فعال در سطح کشور داریم و نیز ۱۰ هزار برنامه عمرانی با بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) افزود: هم اکنون نیز چندین طرح بزرگ عمرانی از جمله ساخت و زیرسازی بخشی از راه‌آهن اردبیل - میانه و بیمارستان یک هزار تختخوابی و همچنین بحث توسعه نیروگاه سبلان را در اردبیل برعهده دارد.

انتهای پیام
captcha