۵۰۰ برنامه فرهنگی برای جاماندگان اربعین در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3848876
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

۵۰۰ برنامه فرهنگی برای جاماندگان اربعین در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری ۵۰۰ برنامه فرهنگی و عزاداری برای جاماندگان اردبیل در سطح استان خبر داد.

۵۰۰ برنامه فرهنگی برای جاماندگان اربعین در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، عصر امروز، ۱۷ مهرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و عزاداری با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منتخب استان همزمان با اربعین حسینی برای جاماندگان در اردبیل برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: این فعالیت‌های فرهنگی هنری نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کار‌های تبلیغی با حضور نوجوانان و جوانان در مساجد استان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی اربعین حسینی کنگره جاری رحمت و مهربانی بین مسلمانان و سایر ادیان است که نماد‌های از عشق و معرفت در آن موج می‌زند.
اسحاقی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نمایی از گردهمایی عاشقان و منتظران فرج و دعای برای نزدیکی لحظه ظهور است و این گردهمایی دلبستگی مریدان حضرت مهدی(عج) را نشان خواهد داد.
وی ادامه داد: واقعه غدیر سرمشق معرفتی برای رسیدن به حادثه عاشورا است و از منزل کربلا، فرج امام زمان(عج) را به انتظار خواهیم نشست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: عاشقان اهل بیت(ع) در این راهپیمایی بخشی از چشمه‌های جوشان لحظه‌های انتظار را به نمایش می‌گذارند و این مسئله موجب لرزه بر تن دشمنان اسلام می‌اندازد.
اسحاقی افزود: هیچ تهدیدی نمی‌تواند حرکت عظیم اربعین را منحرف کند و مسلمانان بیدار‌تر از همیشه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha