تبیین رشادت‌های شهدا سد محکمی برابر تهدیدات دشمنان است
کد خبر: 3848791
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

تبیین رشادت‌های شهدا سد محکمی برابر تهدیدات دشمنان است

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تبیین رشادت‌های شهدا و ایثارگران ضامن رشد و بالندگی نظام و سد محکمی برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان است.

تبیین رشادت‌های شهدا سد محکمی در برابر تهدیدات دشمنان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ظهر امروز، ۱۷ مهرماه در دیدار با خانواده‌های دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس در اردبیل، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و بزرگداشت مقام ایثارگران بر همه خدمتگذاران نظام واجب و ضروری است.

وی افزود: به یقین شجره طیبه انقلاب اسلامی و تداوم ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی مدیون از خودگذشتگی و مجاهدت‌های شهدای والامقام و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بین کرد: باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم و همه مسئولان و مردم باید در ترویج و گسترش فرهنگ احترام و تکریم خانواده‌های ایثارگران بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

عتباتی گفت: نباید فراموش شود که برای ارزش‌های این انقلاب و دفاع از آن چه زحمت‌هایی کشیده شده و چه ایثارگری‌هایی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: همچنان که شهدا با ایثار خون خود عزت و آزادگی را برای کشور اسلامی تضمین کردند، ذکر نام و یاد شهدا، تبیین رشادت‌های شهدا و ایثارگران ضامن رشد و بالندگی نظام و سد محکمی در تهدیدات و توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام
captcha