مسابقه عکس «ما پیروزیم» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3848552
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

مسابقه عکس «ما پیروزیم» در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: مسابقه عکس «ما پیروزیم» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی استان البرز با رویکرد حماسی و مقاومت فراخوان شد.

مسابقه عکس «ما پیروزیم» در البرز برگزار می‌شود

ابراهیم فلاح‌نژاد، مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج در گفت و گو با ایکنا از البرز از برگزاری مسابقه عکس «ما پیروزیم» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی استان البرز خبرداد و گفت: این مسابقه فرهنگی با هدف انتقال پیام‌های مناسبتی و ملی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به زبان هنرعکاسی برای مخاطبان خانواده آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و فراخوان شده است.

وی بیان کرد: این مسابقه استانی با محوریت مناسبت‌های ملی و مذهبی، اقتدار نیروهای مسلح، رونق تولید، گام دوم انقلاب، حجاب، معنویت، ولایت‌مداری، شهیدان جانبازان، پیشکسوتان بسیج و مردم، سازندگی و خدمات‌رسانی، دفاعی امنیتی و استکبارستیزی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه علاقمندان تا دهم آذرماه ۹۸ فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در دو بخش مبتدی و حرفه‌ای برای فرماندهی بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ارسال کنند.

وی با تأکید براینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند در بخش‌های معرفی شده چهار اثر ارسال کند، گفت: ذکر نام و نام‌خانوادگی، نام شهرستان، رده فعالیت، حوزه پایگاه و همچنین محل عکسبرداری و موضوع آن به همراه عکس‌های ارسالی الزامی است.

این مسئول بیان کرد: پس از ارزیابی آثار توسط داوران مجرب، از شرکت‌کنندگان برتر در برنامه حماسه ۹دی که به نام روز بصیرت نامگذاری شده تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha