تاکید رییس جمهور بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قم
کد خبر: 3848443
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

تاکید رییس جمهور بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قم

گروه اجتماعی ــ در دیدار استاندار قم با رییس جمهور، حسن روحانی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان قم تاکید کرد و گفت: تسریع در اجرا و بهره‌برداری از پروژه قطار سریع السیر تهران_قم _اصفهان باید مورد توجه قرار بگیرد.

تاکید رییس جمهور بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قمبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست استاندار قم روزگذشته 15 مهر در دیدار با حسن روحانی رییس جمهور، با تشریح آخرین وضعیت استان در بخش های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی خواستار عنایت رییس جمهور و دستورات مقتضی ایشان برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام استان شد.
حسن روحانی نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهتمام وزارتخانه‌ها در تکمیل پروژه های استان قم، تسریع در اجرا و بهره برداری از پروژه قطار سریع السیر تهران_قم _اصفهان و همچنین نوسازی، بهسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده شهر قم را مورد تاکید قرار داد.
در این دیدار، اقدامات استانداری قم در ایجاد تحرک، پویایی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی، علی‌الخصوص صدور کارت ویژه برای ملاقات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی بزرگ بدون وقت قبلی با استاندار مورد توجه رییس جمهور قرار گرفت.
موضوع مهم در این دیدار، توصیه رئیس جمهور بر تداوم و استمرار فعالیت‌ها و تلاش‌های اثربخش استاندار قم در زمینه ایجاد تعادل و تقویت اعتدال در فضای سیاسی استان و روحیه مردم‌داری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند مراجع، علما و فضلای حوزه علمیه قم و همچنین اساتید و صاحبنظران دانشگاهی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه استان بود .
اهمیت توسعه زیر ساخت‌های گردشگری و تقویت صنعت گردشگری مذهبی در استان قم، موضوع دیگری بود که در گفتگوی استاندار با رئیس جمهور مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۰:۲۵
0
0
خواهشاااااااااااااااااااااااااااااا قطارسریع السیر تهران قم اصفهان راه اندازی بشه خیلی خوبه ممنون
تیمور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۲:۰۰
0
0
خواهشاااااااااا قطارسریع السیر تهران قم اصفهان راه اندازی بشه ممنون خواهشاااااااااااااا ممنون
captcha