جشنواره «روایت عشق» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3848387
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

جشنواره «روایت عشق» در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: مسابقه «روایت عشق» با موضوع تبیین جلوه‌های معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی در اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره «روایت عشق» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، پرویز پرزور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل، ظهر امروز، ۱۶ مهرماه در تشریح برنامه‌های اربعین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: به منظور تبیین جلوه‌های عبادی و سیاسی پیاده‌روی اربعین حسینی مسابقه «روایت عشق» با مشارکت ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در دو محور عکس و فیلم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش دانشجویی و آزاد برگزار خواهد شد، افزود: انتظار می‌رود شاهد برگزاری مناسب و پرشور این جشنواره در استان باشیم که به برگزیدگان این جشنواره فرهنگی جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل با تشریح محور‌های این رویداد ادامه داد: اربعین حسینی در آئینه ادیان و مذاهب، ارتباط ملل مختلف در پیاده روی اربعین، شور و معرفت در زیارت، اربعین حسینی در مسیر ظهور و تبلور نقش مردم در تاریخ از موضوعات شرکت در این مسابقه خواهند بود.

پرزور بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و تبیین جلوه‌های پیاده روی اربعین حسینی از قاب دوربین تا ۱۵ آبان‌ماه سال جاری فرصت خواهند داشت تا آثار خود را ارسال و در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل با اشاره به دیگر برنامه‌های ویژه اربعین بسیج دانشجویی گفت: تلاش می‌کنیم تا در گرامیداشت این ایام برنامه‌های مناسبی را به شکلی گسترده و پرشور در سطح دانشگاه‌ها برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha