نهادینه کردن فرهنگ نماز با استفاده از توان هنرمندان امکانپذیر می‌شود
کد خبر: 3846925
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

نهادینه کردن فرهنگ نماز با استفاده از توان هنرمندان امکانپذیر می‌شود

گروه فرهنگی- دبیر شورای اقامه نماز سازمان تبلیغات اسلامی کشورگفت: انتظار داریم با بهره‌مندی از توان هنرمندان متعهد و تولیدات ارزشمند هنری بتوانیم این موضوع مهم اسلامی را به عنوان یک فرهنگ در ابتدا در درون سازمان و سپس به دیگر ادارات عضو ستاد اقامه نماز کشور نهادینه کنیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، دکتر محمدعلی مؤظف رستمی، دبیر شورای اقامه نماز سازمان تبلیغات اسلامی کشور که امروز، 11 مهرماه جهت بررسی وضعیت ادارات و سازمان‌های تابعه سازمان تبلیغات اسلامی در استان حضور پیدا کرده‌ بود، اظهار کرد: شورای اقامه نماز سازمان تبلیغات اسلامی در کشور با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای وابسته به منظور سیاستگذاری و تبیین اهمیت برگزاری نماز جماعت در ادارات تشکیل و در این رابطه بخشنامه‌ای تنظیم و به تمامی ادارات مربوط ارسال شده است.
وی افزود: تمامی برنامه‌ها و اتفاقات مربوط به برپایی نماز جماعت باید در سامانه مربوطه تنظیم و توسط بازرسان تعیین شده رصد و پیگیری می‌شود.
رستمی اعلام کرد: در بخش هنری تمام توجه و نگاه ما به حوزه‌های هنری است و با توجه به اهمیت زبان هنر انتظار داریم با بهره‌مندی از توان هنرمندان متعهد و تولیدات ارزشمند هنری بتوانیم این موضوع مهم اسلامی را به عنوان یک فرهنگ در ابتدا در درون سازمان و سپس به دیگر ادارات عضو ستاد اقامه نماز کشور نهادینه کنیم.
دبیر شورای اقامه نماز سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر برگزاری جلسات منظم این شورا در استان عنوان کرد: شناسایی دلایل عدم توجه به برپایی نماز در ادارات و رفع مشکلات موجود و احتمالی باید در دستور کار این شورا در استان قرار گیرد.
وی با اعلام آمادگی برای حمایت مادی از تولید آثار فاخر هنری یادآور شد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ و ترویج مفاهیم اسلامی است و در این راستا با تمام توان و امکانات از آثار هنرمندان حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha