دشمن خواب تسلیم ایران را هم نخواهد دید
کد خبر: 3844147
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

دشمن خواب تسلیم ایران را هم نخواهد دید

گروه اجتماعی- رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اقتدار و عظمت پرچم کشور در آب‌های آزاد خلیج فارس، گفت: دشمن خواب تسلیم ایران را هم نخواهد دید، چرا که جوانان ایرانی درس خود را از حضرت عباس(ع) و از حضرت علی اکبر(ع) گرفته‌اند و این نظام همچنان کشتی انقلاب را تا مسیر خود ادامه خواهد داد.

دشمن خواب تسلیم ایران را نخواهد دیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمدرضا رادان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، روز گذشته، ۳۱شهریورماه، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی- رزمی دفاع مقدس در استان اردبیل، با اشاره به اینکه اگر امروز ابهت آمریکا با سرنگون کردن پیشرفته‌ترین پهبادشان با موشک صدرصد ایرانی درهم می‌شکند و باید آمریکا از بی آبروی خود بمیرد، افزود: آن پهباد را سامانه صددرصد ایرانی سرنگون کرد و این افتخار از کجا برگرفته شده است جز مکتب حسینی و عاشورای که باید قدردان این مکتب بود، چرا که درس دفاع مقدس، از درس اباعبدالله الحسینی برگرفته شده است.
رادان با اشاره به اقتدار و عظمت پرچم کشور در آب‌های آزاد خلیج فارس، گفت: دشمن خواب تسلیم ایران را هم نخواهد دید، چرا که جوانان ایرانی درس خود را از حضرت عباس (ع) و از حضرت علی اکبر (ع) گرفته اند و این نظام همچنان کشتی انقلاب را تا مسیر خود ادامه خواهد داد.
رادان، با بیان اینکه امروز دشمن آرزوی عکس گرفتن و مذاکره با مسئولان ما را دارد، به گذشته‌های دشمن و اقتداری که در مقابل ملت‌ها داشت اشاره کرد و گفت: دشمن به قدری هیمنه داشت که وقتی ناو آن‌ها به آب‌های کشور نزدیک می‌شد دولت سقوط می‌کرد، اما اکنون همه داشته‌های خود را به میدان آورده و در مقابل جمهوری اسلامی ناکام شده است.
وی با اشاره به این که در قیام عاشورا امام حسین با حداقل قوا و یزید با حداکثر نیرو‌ها و قوا مقابل هم صف‌آرایی کردند، خاطرنشان کرد:، اما مولا و امام ما از جهاد و مقابله علیه فاسد زمان سر باز نزد و امروز هم تجهیزات و امکانات پیشرفته دشمن هیچ رعبی در دل رزمندگان اسلام ایجاد نمی‌کند.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی مقتدر و وزارت اطلاعات و سپاه و ارتش و بسیج همه در کنار یکدیگر امنیت کشور را به خوبی تامین می‌کنند و همه در عهدی که با، ولی زمان خود بسته‌ایم ثابت قدم خواهیم ماند و در مسیری که از سال ۵۷ آغاز شده حرکت می‌کنیم.
رادان با بیان اینکه در محافظت از حرم بی بی زینب (س) مشکل آن را نداشتیم که چه کسانی را باید برای دفاع بفرستیم، مشکل آن را داشتیم که چطور این همه خیل جوانان رزمنده و داوطلب را برای دفاع از حرم ال الله به جبهه مقاومت بفرستیم، افزود: الحمدالله جوانان نسل جدید و امروزی نیز با الگو گرفتن از شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس در خط ولایت و رهبری از نظام و ملت دفاع می‌کنند.
وی گفت: انقلاب ما برگرفته از انقلاب مکتب نهضت حسینی است و رزمندگان ما با الگو گرفتن از مکتب حسینی در دوران هشت سال دفاع مقدس هیمنه دشمن را درهم شکست.
وی افزود: امروز با پیروی از رهنمود‌های رهبری هیمنه دشمن را در منطقه و خاورمیانه درهم شکسته ایم و این شکست‌ها را مدیون همین خون شهدا و رزمندگان اسلام هستیم.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه اگر عاشورا فراموش شدنی باشد فتنه ۸۸ نیز فراموش می‌شود، افزود: مردم در ۹ دی انقلابی دیگر کردند تا از نهضت حسینی و خون شهدای اسلام و آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس دفاع کنند.
وی در ادامه سخنان خود به مذاکرات با آمریکا نیز اشاره کرد و گفت:امروز دشمن از بن تا دندان مسلح به حدی از حقارت رسیده است که می‌خواهد با مذاکره روی موشک‌های ایران خود را بازیابی کند.
رادان، از دولت امریکا به عنوان خانه عنکبوت نام برد و گفت: بزرگ جلوه دادن دشمن گناه است چراکه در برابر علم و توانایی ما حقیر است.
در ادامه این مراسم نیز، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بیان کرد:هزینه‌هایی که ملت ایران در ۴۰ سال گذشته متحمل شده تا به عزت و سربلندی دست یابد نه تنها باعث تقویت استقامت در مردم این سرزمین شده است بلکه به دشمنان نیز نشان داد که هیمنه آمریکا امروز زیر چتر موشک‌های ایران است.
وی افزود: امروز دشمنان اسلام علی رغم شکست‌های پی در پی، بازهم خود را به آب و آتش می‌زنند غافل از اینکه شکست‌های متوالی آن‌ها ابدی است.
بابازاده، در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل پرداخت و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت، در کنار برگزاری ۱۲۰۰ عنوان برنامه از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل است.
انتهای پیام

captcha