مقاومت ملت ایران اقتدار کشور را دوچندان می‌کند
کد خبر: 3844026
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
آیت‌الله عاملی:

مقاومت ملت ایران اقتدار کشور را دوچندان می‌کند

گروه فرهنگی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مقاومت ملت ایران در تمام عرصه‌ها همیشه بوده و روز به روز بر اقتدار و عظمت ملت ایران و نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود.

مقاومت ملت ایران اقتدار کشور را دوچندان می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، صبح امروز، ۳۱ شهریورماه در رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل، اظهار کرد: دفاع مقدس نماد غرور و حماسه ملت ایران است و برای پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی ایران شجاعت‌ها و دلاورمردی‌های زیادی انجام شده است.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود: اقتدار و عظمت کنونی کشور ما در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما قدردان خون شهدا هستیم.
امام جمعه اردبیل تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای والامقامی تقدیم انقلاب اسلامی ایران شد که ما باید ادامه دهنده راه این شهدای والامقام باشیم.
عاملی بیان کرد: مقاومت ملت ایران در تمام عرصه‌ها همیشه بوده و روز به روز بر اقتدار و عظمت ملت ایران و نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با الگوگیری از شهدا کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر قرار دهیم.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری دانست و گفت: بدون شک این فرهنگ و ترویج و اشاعه آرمان‌ها و اهداف شهدا در جامعه می‌تواند فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اقتدار دوچندان را برای کشور به ارمغان آورد.  
انتهای پیام

captcha