برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به روایت مطبوعات در اردبیل
کد خبر: 3844013
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به روایت مطبوعات در اردبیل

گروه فرهنگی- سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان اردبیل با اشاره به دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دادگستری استان در هفته دفاع مقدس، افزود: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به روایت مطبوعات در روزنامه‌های آرشیوی زمان جنگ هم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به روایت مطبوعات در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر منتظر، سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان اردبیل، صبح امروز، ۳۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران در اردبیل با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن آغاز هفته دفاع مقدس براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده برنامه‌های گرامیداشت این هفته به همت معاونت فرهنگی در دادگستری استان برگزار می‌شود.
وی در مورد اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مراسم تجلیل از ایثارگران با حضور تعدادی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان اردبیل از مشارکت در برگزاری نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر سپاه استان خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا با مشارکت در برگزاری این نمایشگاه زمینه برای آشنایی بازدیدکنندگان از نمایشگاه با حال و هوای هشت سال دفاع مقدس را فراهم آوریم.
منتظر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دادگستری استان، رونمایی از یادمان شهدای دادگستری در محل ساختمان مرکزی دادگستری و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به روایت مطبوعات در روزنامه‌های آرشیوی زمان جنگ را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل عنوان کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان اردبیل بیان کرد: ایجاد نماد سنگر در مقابل ساختمان‌های حوزه‌های قضایی و فضاسازی ساختمان‌ها متناسب با ایام هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های شاخص دادگستری استان در طول هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام

captcha