اجرای طرح ملی «پویش مهر» در اردبیل
کد خبر: 3843963
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

اجرای طرح ملی «پویش مهر» در اردبیل

گروه اجتماعی- مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از اجرای طرح ملی «پویش مشق مهر» در استان اردبیل خبر داد.

اجرای طرح ملی «پویش مهر» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، ظهر امروز، ۳۱ شهریورماه، در جلسه بررسی روند اجرای طرح «پویش مشق مهر» در اردبیل اظهار کرد: در راستای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند طرح ملی پویش مشق مهر در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح از ۱۱ شهریور تا ۱۰ مهرماه در سراسر استان برای جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی به منظور تأمین نوشت افزار و کیف مورد نیاز دانش‌آموزان تحت پوشش اجرایی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: هموطنان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌توانند به ادارات، مجتمع‌ها و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان مراجعه و یا مشارکت نقدی خود در این زمینه مساعدت داشته باشند.

ستاری با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نوع دوست استان اردبیل در اجرای این پویش تصریح کرد: از سایر هم‌استانی‌ها دعوت می‌شوند تا با پیوستن به این کمپین در زمینه کمک به دانش‌اموزان نیازمند گام بردارند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا با جلب مشارکت مردم و خیرین در این زمینه نیاز‌های تحصیلی دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی استان را رفع کرده و زمینه‌ای فراهم کنیم تا این دانش‌آموزان بدون دغدغه بتوانند تحصیل کنند.

انتهای پیام

captcha