مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3843861
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس هیئت ورزش کارگران استان اردبیل گفت: مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی مهری، رئیس هیئت ورزش کارگران استان اردبیل، صبح امروز، ۳۱ شهریورماه، در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات طناب کشی در اردبیل، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقات طناب کشی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات از ابتدای آبان ماه به مدت دو روز در استان برگزار خواهد شد که در زمینه میزبانی شایسته و مناسب از این دوره از مسابقات برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
رئیس هیئت ورزش کارگران استان اردبیل از ثبت نام کارگران در این مسابقات کشوری از ۲۸ مهرماه خبر داد و گفت: کارگران تلاشگر می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع ورزش کارگری نسبت به ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات اقدام کنند.
مهری با اشاره به شرایط شرکت در این دوره از رقابت‌های ورزشی بیان کرد: داشتن دفترچه تامین اجتماعی با مهر اجباری و پرداخت حق بیمه حداقل سه ماه قبل از مسابقه از شرایط شرکت در این دوره از مسابقات به شمار می‌رود.
رئیس هیئت ورزش کارگران استان اردبیل در مورد شرایط حضور تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات اظهار کرد: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقه شامل هشت نفر شرکت کننده اصلی، یک نفر ذخیره و یک نفر به عنوان مربی یا سرپرست خواهد بود که در مدت دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
انتهای پیام

captcha