پاسگاه‌های مرزی اردبیل به پرچم حرم رضوی متبرک می‌شوند
کد خبر: 3843846
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

پاسگاه‌های مرزی اردبیل به پرچم حرم رضوی متبرک می‌شوند

گروه فرهنگی- معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان اردبیل گفت: پاسگاه‌های مرزی اردبیل به پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) متبرک می‌شوند.

پاسگاه‌های مرزی اردبیل به پرچم حرم رضوی متبرک می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرگرد ندایی، معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان اردبیل، روز گذشته، ۳۰ شهریورماه، در مراسم استقبال از پرچم بارگاه ملکوتی علی بن موسی‌الرضا(ع) در اردبیل اظهار کرد: پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) توسط مرزبانان مستقر در پاسگاه مرزی خانقاه نمین مورد میزبانی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه استقبال از پرچم مطهر بارگاه رضوی در قالب طرح حرم تا حرم در این پاسگاه انجام شد، گفت: این پرچم در تمامی فرماندهی مرز‌های استان در پاسگاه‌ها متبرک و از ناحیه شهرستان اصلاندوز تحویل مرزبانی آذربایجان شرقی خواهد شد.
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان اردبیل بیان کرد: پرچم رضوی به دست خادمان حرم آن حضرت در شهرستان برافراشته و در اختیار مرزبانان شهرستان قرار گرفت و ارادتمندان اهل بیت با بوسه زدن بر بیرق، به علی بن موسی الرضا(ع) سلام کردند.
ندایی مدح و بیان فضیلت‌های امام رضا(ع)، زیارت پرچم متبرک و بوسه بر آن، اشک شوق و عشق و ارادت مرزبانان به آن امام، دعای مریضان و طلب شفا برای آن‌ها از امام رضا(ع) از صد‌ها کیلومتر فاصله را نشانگر ارادت ویژه مردم به امامان دانست.
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان اردبیل افزود: پس از تحویل این پرچم متبرک به مرزبانی آذربایجان شرقی، در مرز‌های غربی کشور بعد از زیارت و متبرک شدن یگان‌ها تحویل مرزبانی کشور عراق شده عازم کربلای معلی می‌شود.
انتهای پیام

captcha