اجرای یک روز از نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل با محوریت بسیج کارگری
کد خبر: 3843365
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

اجرای یک روز از نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل با محوریت بسیج کارگری

گروه اجتماعی ــ فرمانده بسیج کارگری استان اردبیل گفت: یک روز از نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل با محوریت بسیج کارگری اجرا می‌شود.

اجرای یک روز از نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل با محوریت بسیج کارگریبه گزارش ایکنا از اردبیل، خلیل منوچهری، فرمانده بسیج کارگری استان اردبیل، روز گذشته، ۲۸ شهریورماه در جلسه هئیت اندیشه‌ورز بسیج کارگری استان اردبیل اظهار کرد: باید در هفته دفاع مقدس اجرای برنامه‌های مدون و منسجم مد نظر بوده و در این زمینه اقدام شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور بسیجیان کارگر استان و اجرای هرچه پرشورتر مراسمات این هفته صورت گرفته است و در گرامیداشت این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج کارگری استان اردبیل بیان کرد: یک روز از نمایشگاه هفته دفاع مقدس با محوریت بسیج کارگری در استان برگزار خواهد شد و تلاش و جدیت بر برگزاری باشکوه این روز است.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با همکاری واحد‌های کارگری افزود: به طور قطع این امر می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها شود.

اصغر مناف‌زاده، رئیس شورای بسیج کارگری شهرستان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: کمیته‌های مرتبط با هفته دفاع مقدس متشکل از بسیجیان کارآفرین و کارگر جهت اجرای هرچه باشکوه‌تر ایام این هفته تشکیل شده است.

انتهای پیام

captcha