برپایی محفل خاطره «یاران بنی‌هاشم» در اردبیل
کد خبر: 3843363
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

برپایی محفل خاطره «یاران بنی‌هاشم» در اردبیل

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری استان اردبیل از برپایی محفل خاطره «یاران بنی‌هاشم» و رونمایی از کتاب «بر بلندای گودال» خاطرات رزمنده جانباز داوود صادق‌زاده در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل خبر داد.

برپایی محفل خاطره «یاران بنی هاشم» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل، روزگذشته، ۲۸ شهریورماه، در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرمیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار کرد: ما می‌خواهیم بازخورد بهتری از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جامعه دریافت کنیم.

وی گفت: ما به عنوان نهادی فرهنگی و هنری باید برنامه‌های این هفته را به دور از کلیشه برگزار کرده و در برگزاری برنامه‌ها نوآوری داشته باشیم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: هنرمندان ظرفیت‌های خوبی برای این تنوع بخشی هستند و فعالیت‌های هنری از یک واقعه در کنار ماندگارتر کردن آن تاثیرگذاری بیشتری در جامعه دارد که حوزه هنری استان اردبیل در این راستا، کار‌های عملی و خلاقانه خوبی را شروع کرده است.

رجبی با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: امسال اصل و مبنای برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بر این قرار دادیم که به مخاطب نشان دهیم که ۸ سال دفاع مقدس کجا بوده و امروز کجا هستیم و افق آینده ما کجا است.

وی افزود: چاپ کتاب «بر بلندای گودال» خاطرات رزمنده جانباز داوود صادق‌زاده و نوشته حسین قربانزاده، محفل خاطره «یاران بنی هاشم» و رونمایی از کتاب «بر بلندای گودال» با حضور میهمانان کشوری و لشگری در مشگین شهر در این هفته انجاممی‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل از شروع ساخت موزیک ویدئو‌های دفاع مقدس در این هفته خبر داد و گفت: برگزاری نشست تخصصی نقاط اشتراک و افتراق داستان با خاطره با حضور محمد قاسمی پور دبیر کارگروه ادبیات پایداری امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل است.

انتهای پیام

captcha