برگزاری ۷۰۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان اردبیل
کد خبر: 3843269
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

برگزاری ۷۰۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان اردبیل

گروه فرهنگی- جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تشریح برنامه‌های گرمیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل گفت:‌ در این هفته ۷۰۰ برنامه در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری ۷۰۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری، جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، صبح امروز ۲۸ شهریورماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۷۰۰ برنامه در استان اردبیل اجرا شود.
وی از آغاز برنامه‌های این هفته با اجرای رژه اقتدار در اردبیل و صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: در این روز نمایش افلاکیان خاکی، نمایشگاه و موکب عزاداری در گمرک بیله‌سوار، نشست روشنفکری با موضوع گام دوم انقلاب، نمایشگاه عکس و مجمع بسیج شهرستان نیز برگزار می‌شود.
جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های روز دوشنبه بیان کرد: برای این روز نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت، همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری شب شعر خاطره، نمایشگاه دفاع مقدس، خاطره‌گویی و رونمایی از کتاب و جلسه شورای اداری استان تدارک دیده شده است.
مستعد حصاری دیدار با مادران شهدا، یادواره شهدای بخش انگوت، کلاس‌های ترویج و آموزش بسیج همگام با کشور، بازدید از صنایع موفق و افتتاح محرومیت‌زدایی روستایی را از برنامه‌های دوم مهرماه عنوان کرد.
وی از برگزاری همایش عفاف و حجاب و یادواره شهدای بخش سبلان در روز سوم مهرماه خبر داد و افزود: بهره‌برداری از کارگاه شهید حسن‌زاده، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری نشست‌های سیاسی و روشنگری با محوریت گام دوم انقلاب و نمایشگا عکس و ایستگاه صلواتی نیز در این روز انجام می‌شود.
جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل همایش تجمع بزرگ بسیجیان پیشکسوت و رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسابقات ورزشی، اختتامیه طرح هجرت، یادواره شهدای فرهنگی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، مسابقه کاراته بسیج، شب شعر و یادواره شهدای شهرداری را از برنامه‌های چهارم مهرماه برشمرد.
مستعد حصاری شرکت بسیجیان به صورت سازمان یافته در نماز عبادی سیاسی جمعه و برگزاری همایش پیاده‌روی را از برنامه‌های پنجم مهرماه دانست و اظهار کرد: در روز ششم مهرماه نیز بهره‌برداری از پایگاه شهید عباسی و پروژه آبرسانی شرب، عیادت از جانبازان دوران دفاع مقدس و یادواره شهدای والفجر ۸ و یگان دریایی در نظر گرفته شده است.
جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری یادواره شهدای کارمند، یادواره شهید عصمت پورانوری و همایش بزرگ رزمندگان عاشورایی و نکوداشت رزمندگان و رونمایی از کتاب کانال پنجم در آخرین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.
مستعد حصاری با اشاره به دیگر برنامه‌های عمومی گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر ۸ در مجمتع تفریحی شورابیل، گرامیداشت عملیات ثامن‌الائمه، یادواره شهدا در تمامی و مناطق استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، نمایشگاه تئاتر خیابانی با محوریت دفاع مقدس، نشست‌های روشنفکری، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله این برنامه‌هاست.
انتهای پیام

captcha