محفل شعر عاشورایی «چکامه خون» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3843057
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

محفل شعر عاشورایی «چکامه خون» در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی و مقارن شدن آن با ایام ماه محرم، محفل شعر عاشورایی «چکامه خون» در اردبیل برگزار می‌شود.

محفل شعر عاشورایی «چکامه خون» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضا قلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، صبح امروز، ۲۷ شهریورماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: همزمان با روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی و با توجه به مقارن شدن این روز با ایام ماه محرم محفل شعر عاشورایی «چکامه خون» در اردبیل برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه ادبی عصر امروز از ساعت ۱۷ در سالن مرجع کتاب‌خانه مرکزی اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌های لازم با شعرای عاشورایی منطقه نیز انجام شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از حضور میهمان ویژه شهاب‌الدین وطندوست، شاعر نامی کشورمان در اینمحفل ادبی خبر داد و گفت: شرکت برای عموم در این محفل شعر عاشورایی آزاد است.
رضاقلیزاده با اشاره به دعوت از شعرای عاشورایی در این محفل بیان کرد: در این مراسم از حضور شعرای عاشورایی استان غلام‌رضا هادی، مهدی میرزا رسول‌زاده و جعفر فتح‌اللهی استفاده شده تا به شعرخوانی بپردازند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به توانمندی‌های استان اردبیل در زمینه شعر عاشورایی تصریح کرد: برپایی چنین محافلی گامی در راستای ترویج آرمان‌های عاشورا و معرفی توانمندی‌های استان در شعر عاشورایی به شمار می‌رود.
انتهای پیام

captcha