اعلام آمادگی 203 نیکوکار برای حمایت از کودکان نیازمند تهران
کد خبر: 3840697
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
طی همایش شیرخوارگان حسینی رخ داد؛

اعلام آمادگی 203 نیکوکار برای حمایت از کودکان نیازمند تهران

گروه جامعه ــ سرپرست کمیته امداد استان تهران از آمادگی 203 نیکوکار برای حمایت از کودکان نیازمند استان خبر داد و گفت: این تعداد از خیران در همایش شیرخوارگان حسینی برای حمایت از کودکان نیازمند اعلام آمادگی کردند.

203 نیکوکار برای حمایت از کودکان نیازمند تهران اعلام آمادگی کردندبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد تهران؛ سیدابوالفضل پرپنچی، سرپرست کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه همزمان با برگزاری همايش شيرخوارگان حسينی پايگاه‌های كميته امداد نيز برای جذب حامی فعال شدند، افزود: 39 پايگاه جذب حامی در سراسر استان برپا شد و از علاقه‌مندان نيک‌انديش ثبت نام به عمل آمد.

وی ادامه داد: علاوه بر جذب حامی، کمک‌های نقدی برای تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند و همچنین اطعام نیازمندان در قالب طرح احسان حسینی دریافت شد و مردم نیکوکار استان تهران 113 میلیون و 450 هزار ریال کمک کردند.

سرپرست کمیته امداد استان تهران همچنین از برآورده شدن آرزوی هشت نفر از کودکان تحت حمایت خبر داد و گفت: مردم نیکوکار استان علاوه بر حمایت از کودکان نیازمند، کمک به تأمین لوازم‌التحریر دانش آموزان و اطعام نیازمندان آرزوی هشت کودک تحت حمایت را نیز برآورده کردند.

پرپنچی بيان كرد: هم‌اكنون 19هزار و 158 از خدمات اين نهاد در استان تهران بهره‌مند هستند؛ از اين تعداد، پنج هزار و 980 نفر يتيم و 13 هزار و 178 نفر از فرزندان محسنين هستند.

وي ياد آور شد: 70هزار و 825 حامي نوع‌دوست و نیکوکار از فرزندان يتيم و محسنين حمايت می‌كنند.

انتهای پیام

captcha