آموزش اصول تربیت اسلامی یک ضرورت است
کد خبر: 3840659
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان:

آموزش اصول تربیت اسلامی یک ضرورت است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سجاد امیری در همایش شیرخوارگان حسینی در تویسرکان خطاب به مادران، گفت: برای اینکه فرزندان شما در آینده از سربازان پا به کار باشند و زندگی سعادتمندی داشته باشند، آموزش اصول تربیت اسلامی یک ضرورت است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مادران تویسرکانی در آیین شیرخوارگان حسینی، روز جمعه، ششم ماه محرم در سطح شهرستان تویسرکان هم‌زمان با سراسر کشور با نذر فرزندان‌شان برای حضرت علی‌اصغر‌(ع) و حضرت صاحب‌الزمان(عج) با رباب مادر شیرخواره دشت کربلا همراه شدند.
حجت‌الاسلام سجاد امیری، مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان، روز گذشته، 15 شهریورماه در سالن دو هزار نفری الغدیر شهر تویسرکان با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور خطاب به مادران، گفت: برای اینکه فرزندان شما در آینده از سربازان پا به کار باشند و زندگی سعادتمندی داشته باشند، آموزش اصول تربیت اسلامی یک ضرورت است.
وی با بیان اینکه در سبک زندگی اسلامی باید به پنج نکته توجه کنیم، افزود: در ایجاد محبت بین مادران و فرزند، ولی خدا را به‌عنوان هسته اولیه محبت قرار دهیم، که ذکر اهل بیت(ع) بهترین گزینه برای این مهم است.
مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان با اشاره به رعایت اصول عدالت بین فرزندان و اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط در برخورد با فرزندان، تأکید کرد: امروزه فضای مجازی به‌دلیل غیر قابل کنترل بودن، قتلگاه جوانان در مسیرهای مختلف شده است؛ فرزندان‌مان را در این فضا رها نکنیم چراکه آنان از آسیب‌های فضای مجازی در امان نیستند.
امیری با اشاره به اینکه با شعار کاری پیش نمی‌رود و باید به سخنان عمل کرد، ادامه داد: هوشیار باشیم دشمن برای فروپاشی پیکره خانواده با سرمایه‌گذاری کلان وارد شده است.
همچنین در حاشیه این مراسم شهلا چراغعلی، مسئول هیئت پیروان عترت اسلام تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، نبأ با اشاره به اینکه پیروان عترت با عشق به امام حسین(ع) و نوزاد شهید دشت کربلا حضرت علی‌اصغر(ع) امروز به دعوت رهبری لبیک گفتند، اظهار کرد: امروز مادران با حضور در همایش شیرخوارگان در راستای تربیت اسلامی فرزندان و تقدیم به مکتب اسلام خیزشی عظیم داشتند.
وی با بیان اینکه هر ساله این مراسم توسط پیروان عترت با کمک بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم سربازان کوچک حضرت علی‌اصغر(ع) منتظران واقعی و سربازان این امام همام باشند.
مسئول هیئت پیروان عترت اسلام تویسرکان با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان در سالن دو هزار نفری الغدیر، بیان کرد: غرفه کودک در این همایش با محوریت نقاشی و عکاسی سوگ و عزای حسینی برپا شد.
وی با اشاره به چرخیدن گهواره حضرت علی‌اصغر(ع) در همایش و جمع‌آوری نذرهای مادران، گفت: امسال گهواره بسیار بزرگ علاوه بر چندین گهواره دیگر در همایش شیرخوارگان داشتیم که نذرهای گهواره هر سال صرف هزینه‌های این همایش می‌شود.
چراغعلی یادآور شد: حدود ۱۰ بانو با توسل به گهواره حضرت علی‌اصغر(ع) در همایش شیرخوارگان حسینی صاحب فرزند شدند.
یاس فاطمی
انتهای پیام
captcha