هدف طرح غنی‌سازی اوقات فراغت؛ ارائه برنامه‌های مفید و جامع به نسل جوان
کد خبر: 3838178
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

هدف طرح غنی‌سازی اوقات فراغت؛ ارائه برنامه‌های مفید و جامع به نسل جوان

گروه اجتماعی- سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت و استعدادیابی، ارائه برنامه‌های مفید و جامع به جوانان در مواردی ازجمله، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، تشویق خانواده‌های علاقه‌مند به ورزش و آشنایی آن‌ها با مفاهیمی مانند تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی وآسیب‌های اجتماعی است.

هدف طرح غنی‌سازی اوقات فراغت؛ ارائه برنامه‌های مفید و جامع به نسل جوانبه گزارش ایکنا از اردبیل، اصغر احدی جوان، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین، صبح امروز، ششم شهریورماه در جمع خبرنگاران درخصوص برگزاری طرح اوقات فراغت و استعدادیابی ورزشی در کرده ده سرعین گفت: این برنامه جامع شامل فعالیت‌های آموزشی و تمرین، کشف استعداد و سایر آموزش‌هاست که در قالب طرح اوقات فراغت و استعدادیابی در انواع رشته‌های ورزشی همه ساله در فصل تابستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح غنی‌سازی اوقات فراغت و استعدادیابی، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی تشویق خانواده‌ها علاقه‌مند به ورزش، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی ورزشکاران و آشنایی آن‌ها با مفاهیمی مانند تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی و آسیب‌های اجتماعی است.

احدی جوان خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور ۳۰ دانش آموز پسر و ۲۰ دانش آموز دختر و در رشته‌های فوتبال، تنیس روی میز، مسابقه فرهنگی، حمل توپ با قاشق برای پسران و دختران برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین بیان کرد: این طرح در یکایک روستا‌های شهرستان سرعین اجرا خواهد شد و نفرات برتر به مسابقات اختتامییه این طرح که هفته آینده در سالن شهدای اداره ورزش و جوانان سرعین برگزار می‌شود راه می‌یابند.

احدی جوان خاطر نشان کرد: این مسابقات با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان سرعین برگزار شد که در پایان از نفرات برتر هر رشته تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha