فیلم کوتاه «آبلا» با موضوع شهدای مدافع حرم در اردبیل تولید می‌شود
کد خبر: 3833531
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

فیلم کوتاه «آبلا» با موضوع شهدای مدافع حرم در اردبیل تولید می‌شود

گروه اجتماعی- فیلم‌ساز اردبیلی از آغاز تولید فیلم کوتاه آبلا با موضوع شهدای مدافع حرم در اردبیل خبرداد و گفت: این فیلم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و با هزینه شخصی تولید می‌شود.

فیلم کوتاه «آبلا» با موضوع شهدای مدافع حرم در اردبیل تولید می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، احسان ظهیری، فیلم ساز جوان اردبیلی، امروز، ۱۷ مردادماه در جمع خبرنگاران از آغاز فیلم‌برداری فیلم کوتاه آبلا در اردبیل خبرداد و گفت: در این فیلم به روایت زندگی شهدای مدافع حرم اردبیل پرداخت شده است.

ظهیری با بیان اینکه تصویر برداری فیلم کوتاه آبلا در روستای کنزق سرعین در حال انجام است، به حامیان این کار فرهنگی و هنری اشاره و گفت: انجمن سینمای جوان استان، اداره ارشاد شهرستان سرعین و ناحیه بسیج دانشجویی استان از لحاظ معنوی حامیان این فیلم کوتاه هستند.

وی به حمایت کنندگان مادی این فیلم نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به موضوع فیلم و علایق شخصی دست اندرکاران تولید، تمام هزینه‌ها بصورت شخصی تامین شده و در این راه از هیچ ارگان یا سازمانی کمک گرفته نشده است.

یادآور می‌شود؛ احسان ظهیری اردبیلی بعنوان نویسنده و کارگردان، ابراهیم سارمی تهیه کننده، سجاد دادپور تصویر بردار، بهنام اسدالهی صدابردار و مهرداد میکائیل زاده به عنوان بازیگر اصلی در فیلم کوتاه آبلا به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha