اعلام فراخوان بیست‎وهشتمین اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 3828268
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

اعلام فراخوان بیست‎وهشتمین اجلاس سراسری نماز

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: فراخوان بیست‎وهشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و مدرسه در قالب‌های ادبی و هنری، علمی و پژوهشی و ایده‌ها و تجربیات موفق منتشر شد.

فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و مدرسه» منتشر شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، روز گذشته، ۲۷ تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: فراخوان بیست‎وهشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و مدرسه» در قالب‌های ادبی و هنری، علمی و پژوهشی و ایده‌ها و تجربیات موفق منتشر شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز، نقش اولیا در رونق نماز مدارس، راهکار‌های حضور فعال روحانیون در نماز مدارس، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد، راهکار‌های رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش آموزان در رونق نماز مدارس از جمله موضوع‌های این فراخوان است.

وی اظهار کرد: علاقمندان آثار خود را در قالب‌های ایده‌ها و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی مانند کتاب و مقاله، آثار ادبی و هنری شامل شعر، رمان، قصه، خاطره و سرود، فیلم نامه، نمایش نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن گرافی و طرح‌های گرافیگی شامل عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله ارسال کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: مهلت شرکت در این فراخوان تا ۱۵ آبان ماه است و نتایج آثار برگزیده نیز پس از داوری ۳۰ آبان‌ماه مشخص خواهد شد.

عبدی افزود: علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات فراخوان به سامانه اینترنتی www.namaz.ir و یا www.qunoot.net مراجعه کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان بیان کرد: این فراخوان هر ساله با موضوع‌های متنوع با هدف نشر معارف نماز بین اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha