برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در استان اردبیل
کد خبر: 3828092
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در استان اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول دفتر و روابط عمومی مرکز صدا و سیما استان اردبیل، از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی خبر داد.

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رسول حاجی‌زاده، مسئول دفتر و روابط عمومی مرکز صدا و سیما استان اردبیل، روز گذشته، ۲۶ تیرماه در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات قرآن کریم، در اردبیل اظهار کرد: ثبت نام «شانزدهمین دوره مسابقات و اولین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری قرآن وعترت رسانه ملی» ازطریق پرونده شخصی همکاران از بیستم تیرماه آغاز شد.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات علاوه بر رشته‌های حفظ یک و دو جزء، ترتیل، قرائت، اذان، روخوانی و روان‌خوانی، مسابقات کتبی تفسیر قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری کارکنان رسانه ملی در رشته‌های، خوشنویسی، عکاسی، نماهنگ، شعر و داستان کوتاه، فضای مجازی و پژوهش‌های قرآنی برگزار می‌شود.
حاجی زاده با اشاره به اینکه اعتقاد ما به برگزاری مسابقات قرآن تنها برگزاری نیست بلکه ترویج فرهنگ قرآنی است، تصریح کرد: مسابقات روزی شروع و روزی دیگر به اتمام می‌رسد ما باید روز‌ها و سال‌های پس از مسابقات برنامه داشته باشیم تا به هدف خود که ارتقای فرهنگ قرآنی است دست یابیم.
مسئول دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: از یکم تیرماه هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزش با حضور اساتید برجسته قرآنی به عنوان استاد مشاور برای رفع ایرادات شرکت‌کنندگان در محل نمازخانه صدا و سیما انجام شده و در حال حاضر همکاران دکور معاونت سیما در حال آماده سازی فضای مناسب در استودیوی سیما هستند.
حاجی‌زاده اظهار کرد: هدف ما از ترویج فرهنگ قرآنی، ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و اعتقادی است و همه تلاش می‌کنیم تا به این اهداف جامه عمل بپوشانیم.
انتهای پیام

captcha