شهدا چراغ هدایتی برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی هستند
کد خبر: 3827064
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

شهدا چراغ هدایتی برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی هستند

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سوار، شهدا را چراغ هدایتی برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: شهیدان اسلام و انقلاب همیشه چراغ‌ راه و الگو‌های خوب و مطمئنی برای مردم به‌ویژه برای جوانان و نوجوانان هستند.

شهدا چراغ هدایتی برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سید احمد سعادتی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سوار، شب گذشته ۲۲ تیرماه در یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار مغان با محوریت شهید مدافع حرم علی آقایی، با بیان اینکه ملت ایران عزت و افتخار خود را مدیون خون پاک شهدا است، اظهار کرد: ایران اسلامی همواره عزت، شرف، آبرو و افتخار خود را مدیون ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
وی شهدا را چراغ هدایتی برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: شهیدان اسلام و انقلاب همیشه چراغ راه و الگو‌های خوب و مطمئنی برای مردم به‌ویژه برای جوانان و نوجوانان هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سوار، برگزاری یادواره‌های شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و مراسمی با محوریت شهدا همچون مراسم شبی با شهدا می‌تواند پلی میان جوانان و سهدا ایجاد کند و جوانان میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا ببندند.
سعادتی با اشاره به شهدای مدافع حرم بیان کرد: دشمان ایران اسلامی همواره علیه ما در تلاش هستند، اما ملت ایران نیز با تربیت نیرو‌های مومن، متعهد و انقلابی همچون شهدای مدافع حرم در مقابل این هجمه‌های دشمنان ایستاده است.
انتهای پیام

captcha