برنامه‌های ‌کاربردی جهاددانشگاهی ‌اردبیل از نظم خوبی برخوردار است
کد خبر: 3820644
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

برنامه‌های ‌کاربردی جهاددانشگاهی ‌اردبیل از نظم خوبی برخوردار است

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: برنامه‌های توسعه‌ای و کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل از نظم خوبی برخوردار است و با شناسایی نیازهای موجود استان در حال پیشبرد اهداف خود در راستای رفع آن‌هاست.

وجود جهاددانشگاهی در اردبیل یک ظرفیت مناسب برای توسعه استبه گزارش ایکنا از اردبیل، یعقوب نژادمحمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، روز گذشته، 28 خردادماه‌ در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل و با اشاره به سفر ریاست جمهوری به اردبیل در فصل تابستان، افزود: جهاددانشگاهی اردبیل می‌تواند از این فرصت برای ارائه مساعدت برای اجرای برنامه‌های عملیاتی و راهبردی اولویت‌دار خود در راستای پیشرفت استان استفاده کند.

وی با بیان اینکه این سفر نقطه عطفی برای کمک به حل برخی از مسائل و مشکلات استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی با راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری، ساختار و ظرفیت خوبی برای توسعه حوزه گردشگری سلامت فراهم کرده به همین خاطر تجهیز و ارتقا فعالیت‌های این مرکز می‌تواند از اولویت‌های مهم استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل یادآور شد: هر دستگاه اجرایی که به دنبال رفع نیاز‌ها و سرعت بخشی به حل برخی از مشکلات استان است لازم است فعالیت‌های اثربخش و برنامه‌های خود را برای اجرایی شدن به مسئولان ارائه دهند تا با همفکری و مساعدت آنان زمینه‌های لازم برای تحقق آن فراهم شود.

نژادمحمد تصریح کرد: برنامه‌های توسعه‌ای و کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل از نظم خوبی برخوردار است و با شناسایی نیازهای موجود استان در حال پیشبرد اهداف خود در راستای رفع آن‌هاست.

در این دیدار مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه اولویت اصلی جهاددانشگاهی با توجه به فعالیت در زمینه سلامت باروری و تأکید استاندار اردبیل، تلاش برای توسعه گردشگر سلامت در استان است، اظهار کرد: این نهاد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی خود آماده خدمت‌رسانی و رفع نیازهای استان است.

اوچی‌اردبیلی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی، نهادی فعال در حوزه سلامت باروری است، تصریح کرد: با واگذاری زمین مناسب برای راه‌اندازی مجتمع سلامت می‌توان علاوه بر خدمات درمان ناباوری، نسبت به ارائه خدمات سلول درمانی و سرطان در استان اقدام کرد و کیفیت خدمات درمانی را ارتقا بخشید.

وی اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهاد علمی خدمتگذار، آماده انجام مأموریت در راستای رفع نیازهای استان است و در حال حاضر ارتقا و گسترش فعالیت‌های خود در استان را دنبال می‌کند تا سطح توانمندی نیروی انسانی را برای ایجاد فرصت‌های شغلی و کارآفرینی ارتقاء دهد.

انتهای پیام

captcha