سازمان‌های مردم‌نهاد در تقویت باورهای سیاسی و اجتماعی مردم تلاش کنند
کد خبر: 3819763
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

سازمان‌های مردم‌نهاد در تقویت باورهای سیاسی و اجتماعی مردم تلاش کنند

گروه اجتماعی ــ فرماندار شهرستان گرمی مغان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد با‌ ایمان به هدف در عرصه‌های مختلف با در نظر گرفتن منافع شهرستان خود و با احساس مالکیت، به وظیفه خود عمل کرده و در راستای تقویت باورهای سیاسی ـ اجتماعی مردم تلاش کنند.

تلاش در راستاي تقویت باورهای سیاسی و اجتماعی مردمبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی مغان امروز، 26 خردادماه در نشست تخصصی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای گفت: برگزاری چنین جلسات تخصصی در موضوعات مختلف می‌تواند نقش مهمی در جامعه داشته باشد.

وی افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد باید در جامعه نقش بسیار مهم و چشمگیری داشته باشند و تعداد 14 سازمان مردم نهاد در سطح شهرستان گرمی فعالیت دارند که مبلغ 300 میلیون تومان اعتبار برای سازمان‌های مردم نهاد تخصیص داده شده است.

بهشتی تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند مودت‌ها است و با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی تهدید ها را باید به فرصت تبدیل کنیم و منافع شهرستان را در نظر بگیریم.

فرماندار شهرستان گرمی مغان با اشاره به نقش روابط‌عمومی‌ها گفت: روابط عمومی یک دانش و فن است و نقش روابط عمومی بین جامعه و مردم بسیار مهم و عمل به اقدامات خود را باید افزایش دهیم.

بهشتی با تأکید بر اتحاد و همدلی افزود: مردم بصورت شفاف در جریان امور قرار گیرند و همه باهم در کنار هم بودن را آموزش ببینیم تا بهتر بتوانیم پیشرفت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست اول ما در انتخابات اصل بی‌طرفی است، باید تلاش کنیم که مشارکت حداکثری حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم و با امانت داری انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان گرمی مغان در پایان سخنان خود گفت: روابط‌عمومی‌ها، فعالان رسانه‌های مجازی و سازمان‌های مردم نهاد با ایمان به هدف در عرصه‌های مختلف با در نظر گرفتن منافع شهرستان با احساس مالکیت به وظیفه خود عمل کرده و در راستای تقویت باورهای سیاسی اجتماعی مردم تلاش کنند.

انتهای پیام

captcha