کمک ۱۵۰ میلیون تومان اردبیلی‌ها به طرح جهاد همبستگی
کد خبر: 3816860
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

کمک ۱۵۰ میلیون تومان اردبیلی‌ها به طرح جهاد همبستگی

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از کمک ۱۵۰ میلیون تومانی مردم استان به طرح جهاد همبستگی خبر داد.

کمک ۱۵۰ میلیون تومان اردبیلی‌ها به طرح جهاد همبستگیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته، 12 خردادماه در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: به همت سازمان بسیج سازندگی و با همکاری و همیاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و مردم نوع‌دوست طرح جهاد همبستگی ملی اجرا می‌شود که تأثیر به‌سزایی در روند کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده کشور دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه در این طرح از تمامی مردم دعوت می‌شود تا برای حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده کشور مشارکت کنند، تصریح کرد: این طرح دارای ابعاد گوناگونی است که مردم شریف استان می‌توانند با محوریت مساجد و با شعار «هر مسجد، یک خانه» در تامین یک خانه در مناطق سیل‌زده سهیم شوند.

وی بیان کرد: تا کنون جلسات هماهنگی برای اجرای این طرح با حضور مسئولان شهرستانی و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در نقاط مختلف استان انجام گرفته است که تاکنون مردم نوعدوست استان اردبیل 150 میلیون تومان در قالب این طرح به صورت نقدی به مردم مناطق سیل زده معمولان لرستان کمک کرده‌اند.

پیرجاهد با اشاره به اینکه استان اردبیل معین خدمت‌رسانی به مردم منطقه سیل‌زده شهرستان معمولان استان لرستان است، گفت : با توجه به ضرورت جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم برای ساخت و نوسازی منازل مسکونی در این منطقه از مردم نوعدوست استان خواست تا همچنان عنایت خاصی به این موضوع داشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در تمامی پایگاه‌ها و بسیج سازندگی نواحی مقاومت بسیج استان اردبیل همچنان تداوم خواهد داشت.

وی از هم‌افزایی بسیج سازندگی سپاه استان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در جهت کمک به ساخت و نوسازی منازل مسکونی و خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده معمولان لرستان خبر داد.

انتهای پیام

captcha