اجرای ۳۳ طرح اقتصادی با ۱۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سرعین
کد خبر: 3815169
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

اجرای ۳۳ طرح اقتصادی با ۱۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سرعین

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: هم‌اکنون ۳۳ طرح اقتصادی با ۱۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی در شهرستان سرعین در دست اجراست که بهره‌برداری از آن‌ها تأثیر بسیار مثبتی در توسعه و اشتغال شهرستان خواهد داشت.

اجرای ۳۳ طرح اقتصادی با ۱۵ میلیارد ریال در سرعینبه گزارش ایکنا از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل، امروز، هفتم خردادماه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان سرعین از برگزاری چهارمین جلسه اقتصاد مقاومتی در استان در سال جدید در شهرستان های تابعه خبر داد.

وی افزود: هم‌اکنون ۳۳ طرح اقتصادی با ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی در شهرستان سرعین در دست اجراست که بهره‌برداری از آنها تأثیر بسیار مثبتی در توسعه و اشتغال شهرستان خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود: از ۱۱ مصوبه جلسه گذشته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان ۹ مصوبه عملیاتی شده و دو مصوبه نیز نیاز به زمان بیشتر داشت که بر پیگیری آنها هم تأکید شد و درباره مشکلات ۶ طرح سرمایه‌گذاری جدید نیز بررسی شد.

عزیزی تأکید کرد: اولویت‌های امسال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌ها، احصا و شناسایی واحدها و طرح‌های اقتصادی راکد و ارائه راهکار برای فعال‌سازی آنهاست. طرح‌هایی که بهره‌برداری از آنها تا آخر سال ۹۸ با پیگیری های ویژه امکان پذیر باشد، پیگیری الزامات مربوط به طرح‌هایی که دارای تعهد اشتغال هستند و طرح‌های ابتکاری تاثیرگذار در توسعه شهرستان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام

captcha