فعالیت‌های فرهنگی ادارات اردبیل ارزیابی می‌شود
کد خبر: 3814544
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

فعالیت‌های فرهنگی ادارات اردبیل ارزیابی می‌شود

گروه فرهنگی- مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و همچنین اقداماتی که در بحث تجهیز نمازخانه‌های ادارات انجام شده، ارزیابی می‌شود.

فعالیت‌های فرهنگی ادارات اردبیل ارزیابی می‌شوداله شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، در رابطه با بحث ارزیابی اقامه نماز در بین دستگاه‌های اجرایی، با بیان اینکه کلیه برنامه هایی که در رابطه با بحث اقامه نماز و آموزش گروه‌های مختلف دانش آموزی، تربیت مربی ومدرس برگزار شده است، ارزیابی می شود، افزود: فعالیت های فرهنگی ،آموزشی و همچنین اقداماتی که در بحث تجهیز نمازخانه های ادارات انجام شده نیز ارزیابی می شود.

عبدی به برگزاری ۲۰۰ نشست خانواده و دانش آموز در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: این نشست توسط مدرسین بومی که از مرکز تخصصی نماز قم اعزام شده بود در بین دانشگاهیان و گروه‌های مختلف آزاد ،انجیو ها، مشاورین خانواده و دستگاه‌های اجرائی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه برای بیش از ۵۰۰ نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در استان توسط اساتید مرکز تخصصی نماز قم، آموزش داده شده است، افزود: آموزش معلمان پایه سوم دخترانه با همکاری آموزش و پرورش ،آموزش مدرسین آموزش خانواده، آموزش مدیران مدارس غیرانتفاعی از فعالیت های فرهنگی امسال ستاد اقامه نماز است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل ادامه داد: نماز اول وقت در بین دستگاه های اجرایی با حضور امام جماعت و روحانیون برگزار می‌شود به طوری که خوشبختانه نماز اول وقت از سوی دستگاههای اجرایی تا به حال به طور منظم برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha