مقابله با آسیب‌های اجتماعی؛ اولویت کانون‌های مساجد اردبیل
کد خبر: 3769088
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

مقابله با آسیب‌های اجتماعی؛ اولویت کانون‌های مساجد اردبیل

گروه اجتماعی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی و هدف اصلی کانون‌های مساجد مقابله و مبارزه با گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه به‌ویژه در قشر نوجوانان و جوانان با استفاده از ظرفیت مساجد است.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی؛ اولویت اساسی کانون‌های مساجد اردبیل

به گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل صبح امروز، ۱۲ آذرماه در جلسه امضا تفاهم‌نامه همکاری بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کانون‌های مساجد گفت: برنامه‌ریزی و هدف اصلی کانون‌های مساجد مقابله و مبارزه با گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه به‌ویژه در قشر نوجوانان و جوانان با استفاده از ظرفیت مساجد است و در این راستا کانون‌های مساجد اولویت خود را در مبارزه با گسترش آسیب‌های اجتماعی قرار داده است.
سقاء گفت: مساجد به‌عنوان یک مکان عبادی بین آحاد مختلف جامعه شناخته می‌شود و اعتماد و اقبال عمومی بیشتر از سایر مراکز است و باید از ظرفیت‌های موجود در این مرکز دینی استفاده شود.
وی، افزود: تاکنون نیز اساتید و کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در برگزاری و شرکت در برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی کانون‌های مساجد حضوری فعال داشتند که از اقدامات این شورا تقدیر و تشکر می‌کنم.
سقاء اظهار کرد: دفاتر مناطق ویژه کانون‌های مساجد در شهرستان‌های سرعین و بیله‌سوار برای برگزاری دوره‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر در مناطق گردشگری و ائمه جماعات مساجد و فعالان و مدیران کانون‌ها نیز در مناطق محروم و دور افتاده آمادگی کامل برای همکاری را دارند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان، ادامه داد: آمادگی همکاری در زمینه معرفی افراد معتاد و مناطق پر خطر وجود دارد.
در پایان این جلسه با امضا تفاهم‌نامه دو ساله همکاری بیشتری در زمینه‌های آموزشی و نمایشگاهی بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل امضا و منعقد شد.
انتهای پیام

captcha