قدرت‌‌های رسانه‌ای به‌دنبال پیاده‌سازی هویت خود در کشورهای اسلامی هستند
کد خبر: 3749502
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
سیدهادی حسینی:

قدرت‌‌های رسانه‌ای به‌دنبال پیاده‌سازی هویت خود در کشورهای اسلامی هستند

گروه اجتماعی ـ معاون وزیر ارشاد با اشاره به این‌که قدرت‌های رسانه‌ای به دنبال پیاده‌سازی هویت خود در کشور‌های اسلامی هستند بیان کرد: باید در هر نقطه از کشور اصالت و معنویات اسلامی خود را حفظ و صیانت کنیم.

قدرت‌‌های رسانه‌ای به دنبال پیاده‌سازی هویت خود در کشورهای اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدهادی حسینی، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر روزگذشته یکم مهرماه در نشست هم‌اندیشی مدیران فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: اختلاف‌افکنی بین کشور‌های اسلامی با انتشار اخبار جعلی مبنای کار دشمنان است که در این زمینه نقش رسانه‌ها خطیر و حساس است و باید با احساس تکلیف در این زمینه قدم برداشته شود.
وی با اشاره به این که قدرت‌های رسانه‌ای به دنبال پیاده‌سازی هویت خود در کشور‌های اسلامی هستند بیان کرد: باید در هر نقطه از کشور اصالت و معنویات اسلامی خود را حفظ و صیانت کنیم و به دشمنان اجازه ندهیم که ذره‌ای به اهداف شوم خود دست یابند که این امر یک مسئله بسیار اساسی و حائز اهمیت است.
معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که تفرقه‌افکنی بین ایران و عراق از قبل برنامه‌ریزی شده است گفت: پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و مقابله با ظلم و استکبار و احیای مکتب حسینی، مولفه‌های اصلی برای پررنگ کردن اعتقادات و ارزش‌های اسلامی است و باید از این مهم با جان و دل حفظ و صیانت کنیم تا نقشه دشمنان نقش برآب شود.
حسینی تصریح کرد: جنگ اقتصادی کنونی زمانی رفع می‌شود که وحدت و یکپارچکی ملت ایران به حد اعلی برسد تا بتوانیم با گذر از برهه‌های سخت زمانی مشکلات جامعه را از میان برداشته و در مقابل معاندان روحیه مقاومت و ایثارگری را تقویت کنیم و با تربیت نیرو‌های بسیجی و متدین به پیشرفت و توسعه برسیم.
وی با اشاره به اهمیت حمایت از رسانه‌ها و نشریات نیز اظهار کرد: عرصه اطلاع‌رسانی و نقد و انتقاد را نمی‌توان محدود کرد چرا که خبرنگاران قشر فرهیخته جامعه هستند و اهمیت به مشکلات و دغدغه‌های آنان در حال حاضر به عنوان یک اصل بسیار مهم و اساسی مبنای کار قرار داده شده است و باید مورد توجه مسئولان واقع شود.
انتهای

captcha