آخرین وضعیت پارک قرآنی اردبیل/ پروژه رو به اتمام است
کد خبر: 3740338
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

آخرین وضعیت پارک قرآنی اردبیل/ پروژه رو به اتمام است

گروه اجتماعی ـ شهردار اردبیل گفت: با هدف تقویت زیربنا‌های فرهنگی ـ دینی پارک قرآنی این استان با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجرا و رو به اتمام است.

پارک قرآن اردبیل در حال اتمام استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل‌ روز گذشته، ۲۹ مرداد‌ماه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پارک قرآنی شهر اظهار کرد: پارک قرآنی با پیشرفت ۹۰ درصدی و با هدف تقویت زیربنا‌های فرهنگی و دینی در محدوده منطقه دو شهرداری اردبیل در حال اجرا است که در این پارک از المان‌های مخصوص مذهبی و درختان میوه بهشتی استفاده شده است.
شهردار اردبیل از تداوم اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها با پیوست فرهنگی و اجتماعی در شهر خبر داد و گفت: توسعه همگون شهر، حفظ و تقویت یکپارچگی و هویت شهر ضروری است و طرح‌هایی که در این راستا برنامه‌ریزی شدند، اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: با هدف ارتقای زیبایی بصری در میادین و معابر‌ها و حذف نیوجرسی‌ها در تقاطع‌های شهری بیش از ۳۰۰ فلاور باکس با انواع گل‌های تزئینی در سطح شهر نصب شده است.
‌لطف‌اللهیان با بیان این که بعد از جانمایی کارشناسی شده توسط سازمان فضای سبز این فلاور باکس‌ها در تقاطع‌های سطح شهر نصب شده است، افزود: عملیات زیباسازی فضای شهری اعم از گلکاری، نصب فلاور باکس، نورپردازی و تغییر مبلمان در شهر ادامه دارد.
شهردار اردبیل ادامه داد: بهره‌گیری از خلاقیت‌های بصری و زیباسازی شهر توسط صاحبنظران و متخصصان در دستور کار قرار شهرداری اردبیل قرار گرفته و همزمان با فرا رسیدن ماه محرم نیز المان‌های ویژه این ماه در سطح شهر نصب خواهد شد.
انتهای پیام

captcha