اهدای 11 میلیون تومان نذری در همایش شیرخوارگان حسینی
کد خبر: 3645632
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
خدایی خبر داد:

اهدای 11 میلیون تومان نذری در همایش شیرخوارگان حسینی

گروه اجتماعی: دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان زنجان اهدای 11 میلیون تومان نذورات مردمی در همایش شیرخوارگان حسینی خبر داد.

داوود خدایی، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی امسال مصادف با ۳۱ شهریورماه و در اولین جمعه از ماه محرم در حسینیه ثارالله زنجان برگزار شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان زنجان با اشاره به اینکه سیزدهمین دوره این همایش در استان زنجان با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله نیروهای امدادی و نظامی برگزار شد، تصریح کرد: امسال همانند سال گذشته ۱۵ هزار دست لباس برای شیرخواران و نوزادان حاضر در این همایش دوخته و بسته‌بندی شده است.

خدایی با تاکید بر اینکه برگزاری این همایش به همت عموم مردم انجام می‌شود، گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان و ۱۰۰ نفر از برادران در سطح استان زنجان به عنوان خادم در برگزاری این همایش به صورت افتخاری همکاری دارند.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان زنجان با اشاره به اینکه جمع نذورات نقدی همایش شیرخوارگان حسینی زنجان در سال جاری 11 میلیون تومان بود، تاکید کرد: این نذورات برای برگزاری همایش شیرخوارگان هزینه می‌شود که یکی از مسائل برگزاری این همایش در نظر گرفتن فضای کافی و مناسب است که باید مورد توجه دست‌اندرکاران امر قرار گیرد.

captcha