اعلام ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3531454
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

اعلام ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: قریب به 40 برنامه محوری شامل 200 ریز برنامه با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌بینی شده است که در 60 نقطه استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان، سرهنگ حمزه دهقان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: دفاع مقدس حماسه‌ای بزرگ و بی بدیل بود که در آن ملتی با دستان خالی و با پشتوانه ایمان، بصیرت و ولایت‌مداری مقابل قدرت‌های بزرگ استکباری ایستادگی کردند.
وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس که از 31 شهریور تا 7 مهرماه ادامه دارد، فرصتی برای بازخوانی این حماسه بزرگ و ترویج  فرهنگ ولایتمداری، ایثار، جهاد ، شهادت و خودباوری در جامعه است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال قریب به 40 برنامه محوری شامل 200 ریز برنامه پیش بینی شده است که در 60 نقطه استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس صبح چهارشنبه، 31 شهریورماه با رژه نیروهای مسلح و نمایش اقتدار و توانمندی رزمندگان ایران اسلامی آغاز می‌شود و در ادامه آیین غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مدافعین حرم را خواهیم داشت.
دهقان اظهار کرد: همایش نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس و دفاع از حرم، سخنرانی رزمندگان در خطبه‌های نماز جمعه، نواختن زنگ مقاومت در مراسم آغازین سال تحصیلی، بازخوانی عملیات بزرگ دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و دشمن شناسی در دانشگاه‌ها، مراسم نکوداشت فرماندهان شهید و دفاع مقدس  و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دفاع مقدس نیز از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.
captcha