تعامل با سایر ملت‌ها تبلیغات دروغین غرب در مورد جهان اسلام را افشا می‌کند
کد خبر: 3453534
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

تعامل با سایر ملت‌ها تبلیغات دروغین غرب در مورد جهان اسلام را افشا می‌کند

گروه سیاسی: وزیر اطلاعات گفت: یکی از برکت‌های داشتن تعامل با سایر ملت‌ها و حضور آن‌ها در کشور این است که تبلیغات دروغین غرب در خصوص جهان اسلام افشا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات روز گذشته، 26 آبان ماه در نهمین جلسه شورای اداری استان کردستان، اظهار کرد: مردم استحقاق دارند که با همدلی و همزبانی به آنها خدمت کنیم و طعم شیرین خدمات نظام را حس کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم نباید احساس کنند که مسئولان در سایه برخی اختلافات و منازعات سیاسی از خدمت کردن به آن‌ها بازمانده‌اند، افزود: فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم و فعالیت برای آنان است.
وزیر اطلاعات عنوان کرد: باید همه توان و انرژی خود را در راستای خدمت به مردم به کار گیریم و در جهت خلاف مصالح مردم و نظام اسلامی گام برنداریم.
وی به مسأله نفوذ دشمن به عنوان یکی از هشدارهای راهبردی مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: در شرایط کنونی جامعه که کشور بیشتر در معرض آسیب است باید مراقب باشیم و کسانی را که در راستای اهداف دشمن حرکت می‌کنند شناسایی کنیم.
حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اینکه ارتباط ما با جامعه جهانی لازمه پیشرفت و توسعه بیشتر کشور است، اعلام کرد: در کنار این مهم باید عناصر نفوذ و منافذی را که در پوشش فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری و ... بخواهند به نظام در راستای منافع خود ضربه بزنند، بشناسیم.
وی بیان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به این بلوغ اطلاعاتی و اشراف رسیده‌اند که هر نوع حضور اتباع بیگانه به منزله نفوذ نیست.
وزیر اطلاعات ذکر کرد: یکی از برکت‌های داشتن تعامل با سایر ملت‌ها و حضور آن‌ها در کشور این است که تبلیغات دروغین غرب در خصوص جهان اسلام افشا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عرصه فضای مجازی می‌تواند بستری برای نفوذ دشمن باشد، اعلام کرد: نظام اطلاعاتی کشور به این مسأله که چه کسانی با حضور خود در کشور به دنبال فعالیت سالم اقتصادی، علمی پژوهشی هستند و چه کسانی دنبال اهداف دیگر می باشند، اشراف کامل دارد.
حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها امروز صدای انفجار و کشت و کشتار می‌آید، بیان کرد: با درایت و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و نیز همدلی و هم زبانی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضایی، اهداف دشمن در اقدامات تروریستی در ایران اسلامی محقق نخواهد شد.
وی یادآور شد: ما باید اخلاق نبوی را که همان مهربانی و گذشت است سرلوحه امور خود قرار دهیم و با همدلی و هم زبانی به این آرمان رهبری لبیک بگوییم.

captcha