پیرغلامان بالای ۷۴ سال در بروجرد تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3380611
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
خراسانی:

پیرغلامان بالای ۷۴ سال در بروجرد تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی: دبیر همایش شیرخوارگان حسینی بروجرد از برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در بروجرد خبر داد و گفت: در این همایش که سه‌شنبه، ۱۴ مهرماه در دانشگاه آزاد بروجرد مدرس برگزار می‌شود، از پیرغلامان بالای ۷۴ سال تجلیل به عمل می‌آید.

علی خراسانی، دبیر همایش شیرخوارگان حسینی بروجرد، درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان بروجرد، گفت: یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین مراسم شیرخوارگان حسینی در بروجرد برگزار می‌شود .
وی افزود: مراسم شیرخوارگان حسینی هر ساله با شکوه‌تر و با استقبال بیشتری برگزار می‌شود که این نشان‌دهنده ارادت مردم به اهل بیت(ع) است.
خراسانی اظهارکرد: از یک ماه پیش برای برگزاری این مراسم در بروجرد اقدامات اولیه انجام و تاکنون چهار هزار دست لباس شیرخوارگان برای روز همایش تهیه و دوخته شده است.
دبیر همایش شیرخوارگان حسینی بروجرد، تصریح کرد: امسال کارت شناسایی «سربازان امام زمان(عج)» به شیرخوارگان شرکت کننده در این همایش اهدا می‌شود .
وی از راه‌انداری کاروان اهل‌بیت(ع) در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در بروجرد خبر داد و عنوان کرد: این کاروان با موضوع به اسارت رفتن اهل‌بیت(ع) در دو روز تاسوعا و عاشورا راه‌اندازی می‌شود.
خراسانی بیان کرد: برای اجرای این برنامه حدود 100 نفر حضور دارند که هم‌اکنون برای تهیه شتر و وسایل مورد نیاز این کاروان در تلاش هستیم.
دبیر همایش شیرخوارگان حسینی بروجرد از همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در بروجرد خبر داد و بیان کرد: در این همایش که سه‌شنبه، 14 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در دانشگاه آزاد بروجرد مدرس برگزار می‌شود، از پیرغلامان بالای 74سال تجلیل می‌شود.
وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی پیرغلامانی دانست که عمری خالصانه برای مراسمات زحمت کشیده‌اند و جوانان می‌توانند از این گنجینه‌ها الگو بگیرند.

captcha