تبیین فلسفه حجاب در دانشگاه‌ها و مدارس ضروری است
کد خبر: 3334995
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
نظرپور:

تبیین فلسفه حجاب در دانشگاه‌ها و مدارس ضروری است

گروه اجتماعی: مسئول واحد خواهران اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رعایت حجاب و عفاف موجب انسجام، سلامت وامنیت در جامعه می‌شود و تبیین فلسفه حجاب و عفاف برای تمامی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها امری ضروری است.


بتول نظرپور، مسئول واحد خواهران اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین اظهار کرد: حجاب یک واجب دینی و حق اجتماعی است و رعایت حجاب و عفاف مسبب انسجام، سلامت و امنیت در جامعه است.



مسئول واحد خواهران اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه دشمنان اسلام می‌خواهند حجاب را موجب محدویت آزادی جلوه دهند تا به اهداف شوم خود برسند و به نظام جمهوری اسلامی آسیب بزنند، ادامه داد: اگر افراد از دوران کودکی احکام شرعی را بیاموزند در آینده آن را رعایت کرده و دیگر شاهد ورود آسیب بدحجابی در جامعه نخواهیم بود.



نظرپور افزود: در حال حاضر بزرگترین وظیفه زنان در جامعه حفظ حجاب و عفاف است تا به افراد فرصت طلب، اجازه هیچ‌گونه جسارتی داده نشود و زنان با حفظ حجاب موجب پیشرفت جامعه و مانع ترویج فساد در کشور خواهند شد.



وی در پایان بیان کرد: زن موجودی والا و ارزشمند بوده و در طول تاریخ انسان‌های فرهیخته و بزرگی را پرورش و تحویل جامعه داده است، زنان ایرانی پایه های اساسی خانواده  هستند ودر جوامع غربی از زنان به‌عنوان کالاهای تبلیغاتی استفاده می‌شود که حق هیچ‌گونه دخالتی در امور اجتماعی و سیاسی ندارند.

captcha