وصیت‌نامه شهدا راه‌گشا و گنجینه هدایت است
کد خبر: 1472595
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
حجت‌الاسلام میرعمادی:

وصیت‌نامه شهدا راه‌گشا و گنجینه هدایت است

گروه اجتماعی: مردم باید سرمایه دفاع مقدس را حفظ کنند کمااینکه وصیت‌نامه شهدا راه‌گشا و گنجینه هدایت است، ما در منابع دینی داریم که قرآن لسان مبین و محتوای عمیق است و وصیت‌نا‌نامه شهدا هم لسان مبین است و محتوای عمیقی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان‌ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان لرستان‌که امروز، 21 آبان در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: خداوند در دو جای قرآن می‌فرماید: انسان نمی‌تواند نعمت‌های الهی را بشمارد زیرا سرمایه‌های مادی و معنوی که خداوند در اختیار انسان قرار داده است، قابل شمارش نیست.
وی افزود: سرمایه حیات، صحت، تندرستی، امنیت، اسلام و ولایت از جمله سرمایه‌هایی هستند که خداوند به انسان ارزانی داشته است، کما ین‌که سرمایه ولایت سرمایه‌ای است که از آدم تا خاتم بر آن صحه گذاشته است.
حجت‌الاسلام میرعمادی‌ با بیان این‌که ما بیشتر نقش ولایت را در بُعد فرهنگی و سیاسی می‌بینیم، افزود: انسان بدون ولایت نمی‌تواند زندگی کند کمااینکه زمین و موجودات بدون ولی نمی‌توانند استقرار داشته باشند.
نماینده ولی ‌‎فقیه در لرستان‌ ادامه داد: دفاع مقدس بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که ملت ایران دارد، دفاع مقدس به ما اعتماد به نفس و قدرت ایستادگی داد که ما امروز ‌برابر ظلم ایستاده‌ایم که قدرت امروز ما در مذاکرات هسته‌ای نشئت گرفته از دفاع مقدس است.
وی به مسئولیت سنگین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و عنوان کرد: همه مردم باید سرمایه دفاع مقدس را حفظ کنند کمااینکه وصیت‌نامه شهدا راه‌گشا و گنجینه هدایت است، ما در منابع دینی داریم که قرآن لسان مبین و محتوای عمیق است و وصیت‌نا‌مه شهدا هم لسان مبین است و محتوای عمیقی دارد.  
حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان این‌که دوران دفاع مقدس تأثیرگذاری همیشگی دارد، افزود: طراحی عملیات‌های ما در دوران دفاع مقدس، برترین طراحی‌های عملیاتی در دنیاست.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان‌ در پایان افزود: تداوم نظام ما به حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و کسی که در این مسیر خدمت کند باید عظمت دفاع مقدس را ببیند و نگذارد غباری بر چهره خورشید دفاع مقدس بنشیند.

captcha