شیرخوارگان بیجاری با مادر علی اصغر(ع) همنوا شدند
کد خبر: 1465931
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

شیرخوارگان بیجاری با مادر علی اصغر(ع) همنوا شدند

گروه اجتماعی: همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و شیرخوارگان حسینی دیروز، ۹ آبان‌ماه در مسجد جوادالائمه(ع) بیجار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و شیرخوارگان حسینی دیروز، 9 آبان‌ماه در مسجد جواد‌الائمه(ع) بیجار برگزار شد.


امروز ششمین روز از ماه محرم، روز کوچکترین سوره شهادت در حسرت غریبانه کربلا بود،روز شش‌ماهه‌ای که با شهادت در محراب خونین سند رسوایی یزیدیان شد.


امروز ماداران بیجاری با پوشاندن لباس‌های عربی همراه روسری سبز و سربند قرمز با عنوان (یا حضرت علی اصغر) به تن فرزندان شیرخوار خود به یاد سرباز کوچک حماسه عظیم عاشورا در مسجد جوادالائمه(ع) شهر گرد هم آمدند.


امروز نجوای لالایی مادران داغدار حسینی در غم شهید شیرخوار کربلا در گوش طفلان شیرخوار خود شنیدنی بود.
امروز روز تشنگی سرباز کوچک قیام عاشورا در برابر یزیدیان بود، روزی که حرمله نامرد با تمام قوا سفیدی گلوی علی اصغر را هدف گرفت و او را سیراب نمود.


آری امروز روز سراسر عشق و شور و شعور و روز یارگیری برای منجی آخرالزمان بود، امروز این مادران آمده بودند تا فرزندان خود را نذر منجی بشریت کند.


امروز شیرخوارگان حسینی در بیجار همزمان با سراسر کشور در غم شهادت کوچکترین سرباز روز عاشورا گریستند.


در روزی که منقش به نام حضرت علی اصغر(ع) کوچکترین سرباز امام حسین(ع) در صحرای کربلا بود، ماداران با گریه‌های که برای مظلومیت امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت از گونه‌هایشان جاری بود با زمزمه یا حضرت علی اصغر در گوش شیرخواران و کودکان خود آن‌ها را نذر یاری رسان صاحب‌الزمان(عج) کردند.

captcha