اداره ارشاد چهارمحال و بختیاری رتبه پنجم کشوری را کسب کرد
کد خبر: 1381169
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
به دلیل اجرای برنامه‌های کیفی؛

اداره ارشاد چهارمحال و بختیاری رتبه پنجم کشوری را کسب کرد

گروه اجتماعی: مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره‌کل از نظر اجرای برنامه‌های کیفی و کمی و توانمندسازی نیرو، میان ادارات کل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رتبه پنجم قرار گرفت.

حسین گنجی

حسین گنجی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طبق اعلام نتایج ارزیابی عملکرد توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ابعاد عمومی و اختصاصی این اداره‌کل میان دستگاه‌های اجرایی استان موفق به کسب رتبه پنجم شد.

وی تحقق این مهم را در سایه فعالیت‌های مثبت رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان و کارمندان مجموعه اداره‌کل و ادارات تابع آن در شهرستان‌ها دانست.

به گفته گنجی، به‌طور قطع عملکرد مطلوب نظام اداری از عوامل مهم و بنیادین توسعه و اعتلای کشور محسوب شده و در اجرای سیاست‌ها، برنامه‌ها و دستیابی به اهداف تعیین شده نقشی مهم و اساسی ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: امید است تا با تداوم این موفقیت، ارتقا و اعتلای فعالیت‌ها و کارنامه مطلوب آن دستگاه در سال‌های آینده نیز تحقق یابد.

گنجی میزان مطابقت عملکرد دستگاهی با اهداف، برنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط و شاخص‌های مورد ارزیابی اداره‌کل را از جمله شرایط تحقق عملکردی مثبت خواند و گفت: سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف، بررسی عملکرد، نقاط قوت، ضعف و موفقیت‌های اداره‌کل و تهیه گزارش تحلیلی در راستای شکوفایی و افزایش قابلیت‌ها و اصلاح فعالیت‌ها از جمله موراد مورد بررسی در فرآیند شکل‌گیری عملکرد در راستای اهداف است.

به گزارش ایکنا، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری رتبه پنجم را در ارزیابی عملکرد میان ادارات کل استان‌های کشور در ارزیابی شاخص‌های عمومی با کسب امتیاز 5/821 و در شاخص‌های اختصاصی با کسب رتبه 79/996 کسب کرده است.

captcha